خبرگزاری کار ایران

معاون دبیرکل خانه کارگر در امور بین الملل:

اعضای اتحادیه کارگران حزب الله لبنان از ۲۰ سال قبل با خانه کارگر ارتباط دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۲

هم اکنون این نهاد کارگری در کنفرانس بین المللی کار ژنو حضور فعالی داشته و نفوذ زیادی را در کشورهای عربی، آسیایی، آفریقایی و بخشی از آمریکای لاتین را دارند.

ایلنا: معاون دبیرکل خانه کارگر در امور بین الملل گفت: اعضای اتحادیه کارگران حزب الله لبنان از ۲۰ سال قبل با خانه کارگر ارتباط داشته و آنان اولین دوره کلاس‌های آموزشی خود را در خانه کارگر گذرانیده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد حمزه‌ای که در دیدار با هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با شهردار تبریز و رییس شورای اسلامی این شهر سخن می‌گفت افزود: خوشبختانه هم اکنون این نهاد کارگری در کنفرانس بین المللی کار ژنو حضور فعالی داشته و نفوذ زیادی را در کشورهای عربی، آسیایی، آفریقایی و بخشی از آمریکای لاتین را دارند.
حمزه‌ای همچنین با اشاره به اعضای هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان در آذربایجان شرقی گفت: اعضای این هیئت علاوه بر حضور در سنگر تلاش و کار در مبارزات نیز شرکت بسزایی داشته و از همرزمان و همراهان سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز هستند.
وی همچنین در ادامه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌ها را یکی از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: مردم در ایران اعضای شوراهای اسلامی شهر‌ها را انتخاب می‌کنند و آنان شهردار را برای اداره شهر بر می گزینند که این امر نمودی از تحقق دموکراسی و آزادی در کشور به شمار می‌رود.
برپایه این گزارش هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز، اتحادیه امکان استان، مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید می‌نمایند.
در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز