خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ دسته اول بسکتبال کشور؛

پیروزی شهرداری تبریز برابر کاله مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۵

شهرداری از سه دیدار قبلی خود صاحب دو پیروزی و یک شکست شده بود که با شکست تیم کاله در دیروز سومین پیروزی شاگردان بهزاد افرادی هم به ثبت رسید

ایلنا: تیم شهرداری تبریز در هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم کاله مازندران صاحب برتری شد.
به گزارش ایلنا، چهارمین هفته از رقابتهای بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با انجام شش دیدار همزمان سپری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم شهرداری به عنوان نماینده بسکتبال آذربایجان شرقی در این مسابقات موفق شد می‌ه‌مان خود تیم کاله مازندران را با نتیجه ۷۱ بر ۶۷ شکست دهد.
تیم شهرداری تبریز که هفته گذشته سومین دیدار خود از چارچوب این رقابت‌ها را با پیروزی بیرون از خانه را سپری کرد، دومین دیدار خانگی خود را در سالن شهید صمد اقدمی تبریز آغاز کرد که در ‌‌نهایت موفق به کسب پیروزی خانگی شد.
شهرداری از سه دیدار قبلی خود صاحب دو پیروزی و یک شکست شده بود که با شکست تیم کاله در سومین پیروزی شاگردان بهزاد افرادی هم به ثبت رسید.
نماینده بسکتبال آذربایجان شرقی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، هم اکنون با هفت امتیاز در بین چهار تیم بالای جدول رده بندی قرار گرفته است.
تیم کاله از سه بازی قبلی‌اش یک پیروزی و دو شکست تجربه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز