خبرگزاری کار ایران

تسهیلات خرید کمباین به شرکتهای مکانیزاسیون آذربایجان شرقی ارایه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۹

شرکت کمباین سازی ایران در نظر دارد در اجرای قراردادی مابین بانک کشاورزی، وزارت جهادکشاورزی و این شرکت، تسهیلات لازم جهت خرید ۲۵دستگاه کمباین مدل۱۰۵۵رابه شرکتهای مکانیزاسیون تحت پوشش نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اختصاص دهد.

ایلنا: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: زمینه لازم برای ارائه تسهیلات جهت خرید کمباین به شرکتهای مکانیزاسیون تحت پوشش نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فراهم آمده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر فتحی درگفتگو با خبرنگاران افزود: شرکت کمباین سازی ایران در نظر دارد در اجرای قراردادی مابین بانک کشاورزی، وزارت جهادکشاورزی و این شرکت، تسهیلات لازم جهت خرید ۲۵دستگاه کمباین مدل۱۰۵۵رابه شرکتهای مکانیزاسیون تحت پوشش نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اختصاص دهد.
وی تصریح کرد: شرکتهای واجد شرایط می‌توانند جهت دریافت معرفی نامه به سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان مراجعه کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان، با اشاره به اهمیت توجه به مکانیزاسیون در کشور درجهت افزایش تولید افزود: تولید مکانیزه موجب کاهش هزینه تولید محصول در واحد سطح می‌‏شود وهرچند توجه به مکانیزاسیون در تمام محصولات کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد ولی محصولات استراتژیک چون گندم در اولویت قراردارد.
فتحی تأکید کرد: برداشت مکانیزه محصولات بخش کشاورزی سبب حفاظت خاک شده و در کنارآن امکان برداشت اقتصادی برای بهره بردار را مهیا و این امرکاهش ضایعات وافزایش کیفیت محصول را به دنبال دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز