خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون هندبال آسیا با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران موافقت کرد

کد خبر : ۱۲۵۵۰۹

میزبانی تبریز به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان آسیا نیز دلایل ویژه‌ای دارد که یکی از آن‌ها رساندن فرهنگ این خطه از کشورمان به آسیا و جهان است.

ایلنا: نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا از موافقت کنفدراسیون هندبال آسیا با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران، خبر داد.
به گزارش ایلنا، داود توکلی که به همراه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و رییس فدراسیون هندبال کشور با شهردار تبریز دیدار می‌کرد افزود: میزبانی تبریز در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را قدم بزرگی برای توسعه ورزش کشور و معرفی فرهنگ آذربایجانی دانست.
وی گفت: میزبانی تبریز به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان آسیا نیز دلایل ویژه‌ای دارد که یکی از آن‌ها رساندن فرهنگ این خطه از کشورمان به آسیا و جهان است.
توکلی با بیان اینکه حضور نمایندگان جهانی در این مسابقات، اهمیت آن را بیشتر می‌کند، افزود: مسابقات جوانان آسیا از نظر کمی و کیفی در حد و اندازه مسابقات بزرگسالان است و اگر بتوانیم این مسابقات را در تبریز برگزار کنیم قدم بسیار بزرگی برای توسعه ورزش این خطه و کشور برداشته خواهد شد.
در این دیدار همچنین نشان یادبودی از طرف کنفدراسیون بین المللی هندبال توسط نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا تقدیم شهردار تبریز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز