خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند:

صدورشناسنامه بهره برداران کشاورزی، مرندی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۰۷

شناسنامه دار کردن بهره برداران کشاورزی خواهد توانست برنامه ریزی بهتر درجهت افزایش بهره وری در بخش کشاورزی را محقق سازد.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: در اجرای تفاهم نامه مابین سازمان جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی، در راستای ارائه بهتر خدمات به کشاورزان، طرح صدور شناسنامه بهره برداران کشاورزی از هشتم مهرماه سالجاری در شهرستان مرند آغاز شده و همچنان تداوم دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال رحیم‌زاده در گفتگو باخبرنگاران افزود: شناسنامه دار کردن بهره برداران کشاورزی خواهد توانست برنامه ریزی بهتر درجهت افزایش بهره وری در بخش کشاورزی را محقق و این امر با هدف بکارگیری اطلاعات جغرافیای، بمنظور تقویت فرآیند تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک در مقوله کشاورزی با ارزیابی تغییرات درکوتاه‌ترین زمان و با صرف کمترین هزینه جهت حمایت از تولیدکنندگان این بخش انجام می‌گیرد.
وی ساماندهی تولیدات براساس عرضه و تقاضای مناسب به منظور تعدیل قیمت‌ها را از علل اصلی اجرای طرح صدور شناسنامه بهره بردارن برشمرد وگفت: طرح صدور شناسنامه بهره برداران آماربرداری دقیق با حضور دهیاران، شورا‌ها و متولیان بخش هر روستا با استقبال مناسب مردم در حال انجام و پیگیری است.
رحیم‌زاده با تاکید به اینکه تهیه شناسنامه بهره برداران از جمله اقدامات مهم وزارت جهادکشاورزی برای ارایه خدمات به بهره برداران کشاورزی است ادامه داد: ‌ با ورود اطلاعات بهره برداران، آمار و اطلاعات دقیقی از نوع فعالیت‌ها و تعداد آنان حاصل آمده و توان برنامه ریزان در جهت سوق دهی تولید به سمت و سوی پایداری را بصورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز