خبرگزاری کار ایران

هفتمین شماره مجله بهداشت مواد غذایی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتشر شد

کد خبر : ۱۲۶۱۵۶

نشریه بهداشت مواد غذایی با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.

ایلنا: هفتمین شماره از مجله بهداشت مواد غذایی دانشگاه آزاداسلامی تبریز با تیراژ یک هزار جلد منتشر شد.
به گزارش ایلنا، نشریه بهداشت مواد غذایی با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت فصلنامه منتشر می‌شود و براساس حکمی از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی دارای رتبه علمی پژوهشی است.
دراین شماره از مجله موضوعاتی نظیر: بررسی مطالعات انجام شده در زمینه آلودگی مواد غذایی با منشاء دامی به باکتری‌های بیماری زا در گوشت وفرآورده‌های گوشتی، تأثیر لاکتوباسیلوس پلانتاروم تضعیف شده به عنوان آغازگر الحاقی بر لیپولیز و ویژگی‌های حسی پنیر سفید فراپالایشی، بررسی ارتباط تجمع آرسنیک بامیزان پروتئین، چربی، خاکس‌تر و رطوبت در عضله هشت گونه ماهی در ایران، تأثیرفعالیت باکتری‌های لاکتیکی بر محتوای اسیدلینولئیک کنژوگه و اندیس آتروژنیک کره، بررسی غلظت فلزات سنگین در محصول زراعی توت فرنگی(مطالعه موردی: اراضی کشاورزی شهرستان سنندج) و… ارائه شده است.
مدیر مسئول این نشریه افشین جوادی، سردبیر آن حمید میرزایی، مدیر داخلی نارملا آصفی، ویراستار انگلیسی شهرام حنیفیان و مشاور آماری بر عهده حمید میرزایی است.
خاطرنشان می‌شود، این نشریه دارای درجه علمی - پژوهشی است و در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز