خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز:

شهرداری مسئول انجام تمام کارهای شهر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۸

دستگاه‌های مختلف فرهنگی موازی کاری دارند. / شهرداری تبریز عموما برنامه‌ها و کارهایی که دیگر نهادهای مسئول در حوزه فرهنگ نمی‌توانند انجام دهند، به عهده می‌گیرد.

ایلنا: سخنگوی شهر تبریز توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و فرهنگی و آموزش شهروندی را سه اصل مهم در تدوین سند توسعه راهبردی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی‌زاده با بیان اینکه برای پرهیز از از موازی کاری، ارتباط با دستگاه‌های مرتبط در زمینه تدوین سند توسعه راهبردی در سطح کار‌شناسی ایجاد شده است، افزود: در تدوین این سند برای پرهیز از موازی کاری و تهیه برنامه‌ای جامع، کمیته‌ای در سطح کار‌شناسی فعالو با دستگاههای مرتبط ارتباط برقرار شده است و تلاش می‌کنیم پیش از آغاز بررسی لایحه بودجه ۹۳ در صحن شورا، کلیات این سند در سه بخش برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین و نهایی شود.
وی با اشاره به موازی کاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی گفت: شهرداری تبریز عموما برنامه‌ها و کارهایی که دیگر نهادهای مسئول در حوزه فرهنگ نمی‌توانند انجام دهند، به عهده می‌گیرد.
سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه حمایت شهرداری و شورای شهر از برنامه‌های فرهنگی نباید باعثشود دیگر نهادهای فرهنگی مسئولیت خود را فراموش کنند، افزود: رویکرد کلی شهرداری در مسائل فرهنگی و هنری، آموزش شهروندی است و ما باید دنبال ارتقا فکر و اندیشه شهروندان هستیم.
این عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با انتقاد از کسانی که شهرداری را مسئول انجام تمام کارهای شهر معرفی می‌کنند، گفت: آنهایی که چنین ادعایی را طرح می‌کنند که در کشورهای دیگر همه امور با شهرداری است باید بدانند در این شهر‌ها مدیریت واحد شهری وجود دارد و شهردار مسئول کل شهر است.
وی همچنین در مورد مطالبات مردم از شورا اظهار داشت: در جهت تحقق شعارهای انتخاباتی، موضوعات وعده داده شده به رای دهندگان را در کمیسیون‌ها مطرح می‌کنیم تا در بودجه سال آینده در نظر گرفته شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز