خبرگزاری کار ایران

فرماندار ورزقان:

هزینه انشعاب برق در شهرستان ورزقان چندبرابر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۰

این امر سبب گردیده مردم روستاهای منطقه که بهره برداران و تولید کنندگان محصولات کشاورزی هستند، در پرداخت یکجا دچار مشکل بوده چرا که در زلزله سال گذشته نیز آسیب دیده‌اند و توان مالی لازم را ندارند، تقسیط هزینه انشعاب به نفع اقتصاد کشاورزی منطقه خواهد بود.

ایلنا: فرماندار شهرستان ورزقان گفت: تقسیط هزینه انشعاب برق در مناطق روستایی ورزقان، به نفع بهره برداران بخش کشاورزی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محرم فروغی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به چند برابر شدن هزینه انشعاب برق در شهرستان ورزقان افزود: این امر سبب گردیده مردم روستاهای منطقه که بهره برداران و تولید کنندگان محصولات کشاورزی هستند، در پرداخت یکجا دچار مشکل بوده چرا که در زلزله سال گذشته نیز آسیب دیده‌اند و توان مالی لازم را ندارند، تقسیط هزینه انشعاب به نفع اقتصاد کشاورزی منطقه خواهد بود.
وی افزود: وام۵۰ میلیون ریالی قابل پرداخت به روستائیان برای احداثاماکن دامی در مناطق روستایی این شهرستان ناکافی بوده و باید میزان آن افزایش پیدا کند ودر این راستا، حمایت مسئولین امر از این خواسته ضروری خواهد بود.
فرماندارشهرستان ورزقان ادامه داد: درصورتی که میزان این وام به سقف ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یابد، خواهد توانست بخش عمده‌ای از مشکل روستاییان این شهرستان را پوشش دهد.
وی تصریح کرد: سطح فعلی وام پرداخت شده روستاییان و دامداران اقدام به احداثواحدهای دامی را با کندی مواجه نموده و توجه به این موضوع برای رفع مشکلات ضروری است.
فروغی حمایت از روستائیان منطقه را در امر تداوم فعالیت‌های تولیدی در افزایش توان اقتصاد مبتنی برتولید کشاورزی را ضروری خواند وگفت: این امر علاوه برایجاد اشتغال مولد در سطح منطقه، از مهاجرت روستائیان به مناطق شهری نیز جلو گیری می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز