خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز:

‌بازیکنان تیم ملی از دل همین لیگ برمی‌خیزند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۸۸

متاسفانه در فاصله چند ساله که تبریز تیمی در لیگ بر‌تر و سطح اول والیبال کشور نداشت، والیبال این شهر رفته رفته سیر نزولی را طی می‌کرد که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته دوباره به سطح اول والیبال کشور بازگشت.

ایلنا: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: امروز والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است به طوری که قدرت‌های والیبال دنیا به این تیم با دیده احترام می‌نگرند و بازیکنان تیم ملی از دل همین لیگ برمی‌خیزند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین معدنی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ما بازی خوبی مقابل تیم پرمهره و مدعی کاله انجام دادند و تا مرز پیروزی پیش رفتند، همین امر امید‌ها را برای کسب نتایج بهتر در بازی‌های بعدی زنده کرده است.
معدنی گفت: در آن بازی بچه‌ها نشان دادند که هم از لحاظ آمادگی در سطح خوبی قرار دارند و هم ذخیره‌ها با تمرین و ممارست خود را به بازیکنان اصلی رسانده‌اند و خوشبختانه دست ما در خصوص انتخاب بازیکن باز است.
وی تاکید کرد: تعطیلات و وقفه در لیگ موجب شد تا روی مسائل تاکتیکی کار کنیم و تیم هماهنگی خوبی پیدا کرده است.
معدنی در خصوص حریف خود اظهار داشت: پیکان تیم خوبی دارد و با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به همراه مربی خوب و باشگاهی ریشه‌دار همیشه یکی از تیم‌های قوی لیگ بر‌تر بوده است.
وی افزود: بازیکنان شهرداری هم در شرایط خوبی به سر می‌برند و من پیش‌بینی می‌کنم بازی پر افت و خیز و دیدنی را پیش روی خواهیم داشت.
وی در پاسخ به نبود مهره‌های کلیدی تیم ملی در شهرداری تبریز گفت: با نبود این بازیکنان کارمان سخت می‌شود اما ما نیز با کار تیمی و فاصله گرفتن از وابستگی به فرد تلاش می‌کنیم به جایگاه خود در جدول دست یابیم.
معدنی تصریح کرد: از نظر فنی بازیکنان ما به هم خیلی نزدیک هستند که این می‌تواند نقطه قوت تیم ما در ساختن تیمی یک دست و قدرتمند باشد.
معدنی، بزرگ‌ترین نگرانی خود را در بازی مقابل پیکان مصدومیت غیاسی و پائولو دانست و افزود: امیدوارم بتوانند به این بازی برسند.
سرمربی والیبال شهرداری گفت: متاسفانه در فاصله چند ساله که تبریز تیمی در لیگ بر‌تر و سطح اول والیبال کشور نداشت، والیبال این شهر رفته رفته سیر نزولی را طی می‌کرد که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته دوباره به سطح اول والیبال کشور بازگشت.
وی تاکید کرد: روز به روز شاهد پیشرفت در والیبال این شهر هستیم و امیدوارم دوباره شاهد روزهای پرفروغ والیبال در تبریز باشیم.
معدنی ادامه داد: خوشبختانه تبریز از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی در خصوص والیبال بهره‌مند است و بازیکنان بسیار مستعد و استعدادهای خوبی در این شهر وجود دارد.
وی، همچنین سطح کیفی لیگ بر‌تر را بسیار خوب ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز