خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس برای افتتاح مسیر گشایی ۳۵ متری میثاق به کوی گاز باغمیشه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۸

با اتمام عملیات عمرانی شامل زیر سازی، خاکبرداری و جدول گذاری عملیات آسفالت ریزی این مسیر نیزشروع شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی بهره برداری از این پروژه انجام می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: با اتمام عملیات عمرانی مسیر گشایی ۳۵ متری میثاق به کوی گاز شهرک باغمیشه، عملیات آسفالت ریزی این پروژه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیار در بازدید از این پروژه عمرانی با بیان اینکه چند رشته مسیر گشایی در برنامه عمرانی منطقه قرار دارد از اتمام و بهره برداری کامل این پروژه‌ها تا پایان سال خبر داد و افزود: مسیر گشایی بارنج به پاسداران، ۱۸ متری کرکج، ۳۵ متری میثاق به کوی گاز و رشدیه به ولی امر جزو مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی هستند که سعی می‌شود امسال به بهره برداری برسند.
وی به مسیر گشایی ۳۵ متری میثاق به کوی گاز باغمیشه به طول ۱۲۰۰ متر اشاره کرد و گفت: با بهر برداری از این پروژه مسیر منتهی به میدان میثاق باغمیشه دو بانده شده و شاهد کاهش بار ترافیکی و زیباسازی این محدوده خواهیم بود.
شهردار منطقه ۵ تبریز، هزینه اجرای این طرح را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام عملیات عمرانی شامل زیر سازی، خاکبرداری و جدول گذاری عملیات آسفالت ریزی این مسیر نیزشروع شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز