خبرگزاری کار ایران

دور دهم فینال شطرنج قهرمانی کشور به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۵

احسان قایم مقامی همچنان در صدر جدول قرار دارد.

ایلنا: دوردهم مرحله پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی مردان ایران و انتخابی تیم ملی درتبریز چهارشنبه شب با برگزاری ۱۸ دیدار پایان یافت و احسان قایم مقامی به رغم تساوی در برابر سیدجواد علوی با ۷،۵ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.
به گزارش ایلنا پس از به پایان رسیدن دوردهم این مسابقات، استاد بزرگ قایم مقامی با کسب تساوی برابر استاد بین المللی سید جواد علوی امتیازاتش را به ۷.۵ رساند و همچنان در صدر جدول ایستاد و علوی با ۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
همچنین پیروزی استاد فیده سید خلیل موسوی برابر استاد بزرگ پوریا درینی وی را ۷ امتیازی کرد و در رده سوم جدول جای گرفت.
پویا ایدنی، امیررضا پوررمضانعلی، اصغر گلی‌زاده، امین نصری، امید نوروزی و همایون توفیقی با ۶.۵ امتیاز به ترتیب رده‌های چهارم تا نهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
دور یازدهم و پایانی این مسابقات صبح امروز / پنج شنبه / با حضور هادی کریمی دبیر فدراسیون و فریدون اسکندری رییس کمیته مسابقات برگزار می‌شود.
این مسابقات از ششم ماه جاری با حضور ۳۶ شطرنج باز از ۱۳ استان کشور در خانه شطرنج تبریز در حال برگزاری است.
این مسابقات در ۱۱ دور به روش سوییسی و به سر داوری مقصود گیاهی داور بین المللی برگزار می‌شود و در پایان مسابقات ۵ نفر اول به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز