خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی ۲ - ۱ گسترش فولاد؛

تراکتورسازان برنده مصاف سرخابی‌های آذربایجان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۱

صدر جدول در دست شاگردان جلالی قرار گرفت. / مربی تیم فوتبال گسترش فولاد: به اشتباهات داوری باختیم. / سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز: به سختی سه امتیاز بازی را از گسترش فولاد گرفتیم.

ایلنا: دیدار دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز از هفته هفدهم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که نتیجه نود دقیقه تلاش دو تیم برتری سرخ پوشان تبریزی بود.
دربی فوتبال آذربایجان که با توجه به جایگاه هر دو تیم سرخابی آذربایجان در جدول از اهمیت بالایی برخوردار بود در حالی در ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگارا مام تبریز برگزار شد که با توجه به سردی بیش از اندازه هوای تبریز فقط دو سه هزار نفر تماشاگر را به خود دید.
جواد کاظمیان و مهدی کیانی برای تراکتورسازان و علیرضا نقی‌زاده برای گسترش فولاد در نیمه دوم گلزنی کردند تا این دیدار با برتی دو بر یک سرخ پوشان به اتمام برسد.
در این دیدار حبیب گردانی و جواد کاظمیان از تراکتورسازان و فردین عابدینی از گسترش فولاد از داور بازی کارت زرد گرفتند که در ادامه بازی خالد شفیعی با کارت قرمز سید علی از زمین مسابقه اخراج شد.
از مهم‌ترین نکات این دیدار می‌توان به گلزنی علیرضا نقی‌زاده بازیکن جوان و بومی گسترشی‌ها اشاره کرد که امسال از سوی رسول خطیبی برای اولین بار در لیگ بر‌تر به بازی گرفته شد. نقی‌زاده متولد ۱۳۷۲ بوده و در بازیهای فصل قبل گسترش فولاد در لیگ دسته یک نیز عضو این تیم تبریزی بود.
در دقایقی از بازی بعد از گلزنی تراکتوری‌ها، هواداران حاضر در ورزشگاه به تشویق رسول خطیبی سرمربی جوان و بومی آبی پوشان تبریزی پرداختند.
مجید جلالی در این دیدار برای اولین بار از مهرآزما بازیکن دسته یکی و جدید این تیم استفاده کرد و در دقایقی پایانی بالاخره بعد از ماه‌ها به محسن دلیر بازی بومی این تیم که فصل گذشته آقای گل لیگ دسته یک گسترش فولاد بود استفاده نمود.
شاگردان جلالی با این برد با ۳۲ امتیاز از ۱۷ بازی با تفاضل گل بهتر بالا‌تر از نفت تهران در صدر دول ایستاد و گسترش فولاد تبریز هم با ۱۸ امتیاز از ۱۷ بازی در رده یازدهم باقی ماند.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به اشتباهات داوری باختیم.
حسین خطیبی شامگاه جمعه در مصاحبه بعد از بازی مقابل تیم تراکتورسازی افزود: در این بازی حق ما باخت نبود و بازیکنان گسترش خیلی خوب بازی کردند و از عمکرد آن‌ها راضی هستیم.
وی گفت: به جز ناداوری بازی همه چیز را پیش بینی کرده بودیم و امیدواریم که ناداوری گریبان تیم تراکتور سازی را نگیرد.
خطیبی با انتقاد از کمیته داوران افزود: تیم داوری این بازی بسیار ضعیف بود و تیم ما اکثرا از داوری ضربه می‌خورد و کسی هم به اعتراضات ما توجهی نمی‌کند.
وی گفت: موقعیت گل ما بیشتر از حریف بود و ما برای کسب سه امتیاز آمده و بازی را هم هجومی آغاز کردیم ولی بازیکنان ما به دلیل کم تجربگی نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سنگینی مقابل گسترش فولاد داشتیم و به سختی سه امتیاز را گرفتیم.
مجید جلالی شامگاه جمعه در مصاحبه بعد از پایان بازی مقابل گسترش فولاد تبریز افزود: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های امسال بود، چرا که تیم گسترش بسیار با انگیزه و پر تلاش بازی کرد.
وی گفت: به رغم اینکه در نیمه اول در مالکیت توپ بهتر بودیم، ولی موقعیت‌ها را تیم حریف می‌ساخت و این تیم در آینده بازی‌های خوبی را ارایه خواهد داد.
سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز افزود: در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و اگر بعد از گل دوم هوشمندانه بازی می‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم.
جلالی با اشاره به اتحاد تیمی در مجموعه تراکتورسازی گفت: از مسوولان می‌خواهیم این تیم را حمایت کنند.
وی با تاکید بر نقش تماشاگران در موفقیت این تیم خاطرنشان کرد: ما باید از هواداران دلجویی کنیم و آن‌ها با نیامدن به ورزشگاه می‌خواستند به فدراسیون این نکته را ثابت کنند که هوادار مشکل تیم نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز