خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه کارگران سوریه:

زمینه‌های گسترش همکاری‌های سوریه و تبریز را فراهم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۳

هیئت بلندپایه کارگری کشور سوریه و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از کارخانه ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز بازدید کردند.

ایلنا: نایب رییس اتحادیه کارگران سوریه از کلانشهر تبریز به عنوان قطب صنعتی ایران یاد کرد.
به گزارش ایلنا، عزت الکنج که در بازدید هیئت بلندپایه کارگری کشور سوریه و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از کارخانه ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز سخن می‌گفت، تاکید کرد: قطعا کارخانه ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز یکی از پتانسیل‌ها را در این زمینه نشان می‌دهد.
وی خواستار گسترش همکاری‌های صنعتی بین کشور سوریه و آذربایجان شرقی شد و گفت: از طریق وزارت صنایع پیگیر برقراری این روابط خواهیم بود.
عزت الکنج افزود: متاسفانه اقدامات تروریستی موانعی را برای امنیت کشور ایجاد کرده‌اند ولی ما مصصم به گسترش ارتباطات هستیم.
وی همچنین با اشاره به شرایط سخت کاری کارگران ریخته‌گری تراکتورسازی تبریز افزود: قطعا کارگران این واحد تولیدی از سختکوش‌ترین کارگران ایران هستند.
همین گزارش حاکی هیئت بلندپایه کارگری کشور سوریه به سرپرستی عزت الکنج نائب رییس اتحادیه کارگران سوریه و با حضور احمد حباب معاون دبیرکل اتحادیه کارگران سوریه در امور بین الملل، برهان عبدالوهاب نماینده مجلس سوریه، محمد فایز البرشه دبیر امور حقوقی اتحادیه کارگران سوریه به تبریز سفر کرده است.
این هیات در سفر سه روزه خود به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مسئولان ارشد آذربایجان شرقی از اماکن تاریخی و فرهنگی تبریز بازدید خواهند کرد.
پیش از این نیز هیات بلندپایه کارگری حرب الله لبنان طی سفری سه روزه و به دعوت خانه کارگر از تبریز و استان آذربایجان شرقی بازدید کرده و همچنین در آینده نزدیک نیز مسئولان اتحادیه‌های کارگری کشور عراق و ترکیه به تبریز سفر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز