خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ورودی جنوب غرب تبریز با طرح‌های زیباسازی، بدنه سازی وتعریض ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۸

سازمان زیباسازی و در کنار آن معاونت‌های فنی و عمرانی، شهرسازی و شهرداری منطقه هفت تبریز مکلف شده‌اند تا بهمن ماه امسال نسبت به مطالعه و طراحی طرح ساماندهی، زیباسازی، بدنه سازی و تعریض ورودی جنوب غرب تبریز در شکلی آبرومند و در شأن تبریز اقدام و نتیجه را برای پیش بینی روند اجرا در لایحه بودجه سال آینده اعلام کنند.

ایلنا: شهردار تبریز از ابلاغ دستوری ویژه برای آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی جنوب غرب تبریز با اجرای طرح‌های زیباسازی و نیز تعریض و بدنه سازی در مسیر مذکور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در نشست صبحانه کاری خود که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری و شهردار منطقه هفت تبریز در این منطقه تشکیل یافته بود با تأکید بر ضرورت اجرای سریع و تعیین تکلیف این طرح خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی و در کنار آن معاونت‌های فنی و عمرانی، شهرسازی و شهرداری منطقه هفت مکلف شده‌اند تا بهمن ماه امسال نسبت به مطالعه و طراحی طرح ساماندهی، زیباسازی، بدنه سازی و تعریض ورودی جنوب غرب تبریز در شکلی آبرومند و در شأن تبریز اقدام و نتیجه را برای پیش بینی روند اجرا در لایحه بودجه سال آینده اعلام کنند.
شهردار تبریز افزود: بر اساس طرح ابلاغی، ورودی جنوب غرب تبریز حدفاصل پل عابرگذر شهرک شهید رجایی تا پل حسین خان باغبان باید زیباسازی، تعریض و بدنه سازی شده و در کنار آن المان‌ها و نمادهای زیبا و شکیل به شکلی که بیانگر هویت، تاریخ، فرهنگ و جایگاه تاریخی باشد ایجاد خواهند شد.
نجفی برنامه ریزی جامع و کلان برای اصلاح، ساماندهی و بهسازی ورودی‌های سه گانهشهر تبریز را از اولویت‌های اصلی شهرداری اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز