خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی:

ارتباط قلبی انسان با خداوند انسان را به اوج سعادت می‌رساند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۸۷

نماز و قرآن نیز بهترین مصادیق ارتباط انسان با خداوند متعال هستند.

ایلنا: سومین نشست از سلسله نشست‌های طریق سعادت با عنوان ۱۲ ماه تابان، با هدف بررسی زندگی ۱۲ تن از علمای شاخص معاصر کشورمان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی، استاد حوزه، در این مراسم از نماز و قرآن کریم به عنوان راه‌های رسیدن به درجات والای معنوی یاد کرد و گفت: ارتباط قلبی انسان با خداوند انسان را به اوج سعادت می‌رساند و نماز و قرآن نیز بهترین مصادیق ارتباط انسان با خداوند متعال هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه اخلاص لازمه اعمال مؤمن است، تصریح کرد: انسان باید همه اعمال خویش را در مقابل ذات پاک خداوندی با خلوص نیت انجام داده و از غیر خدا انتظاری نداشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عالی آسیب شیطان از مسیر اخلاص به ایمان مؤمنان را به عنوان خطرناک‌ترین راه نفوذ شیطان برشمرد و افزود: تنها انسان‌هایی که در مسیر بندگی اخلاص داشته‌اند توانسته‌اند در مسیر عبودیت به فضایل والایی دست یابند.
لازم به ذکر است اولین نشست از این سلسله نشست‌های طریق سعادت در سال ۹۰ و با بزرگداشت عالم عامل، حضرت آیت الله سعادت پرور با سخنرانی آیت الله تحریری و حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحی و چند تن از دیگر اساتید و دومین نشست از این سلسله نشست‌ها نیز سال گذشته و با عنوان کوثر بی‌کرانه و به منظورتبیین جایگاه حضرت زهرا(سلام الله علی‌ها) با سخنرانی آیت الله وزیری فرد توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شده است.
اضافه می‌نماید این نشست به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز و باهمکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و سازمان قطار شهری تبریز وحومه و دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز