خبرگزاری کار ایران

ورزش‌های کشتی پهلوانی و باستانی در مدارس مراغه توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۴

با اجرای تفاهم نامه بین هیات کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و آموزش و پرورش این شهرستان، این ورزش ملی و پهلوانی در مدارس آموزش داده می‌شود.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: ورزش‌های کشتی پهلوانی و باستانی در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان توسعه می‌یابد.
به گزارش ایلنا داود پورصادق افزود: با اجرای تفاهم نامه بین هیات کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و آموزش و پرورش این شهرستان، این ورزش ملی و پهلوانی در مدارس آموزش داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در راستای توسعه، گسترش و ترویج کشتی پهلوانی و ورزش باستانی در بین دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی انجام شده است.
مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در این زمینه اقدام‌های لازم برای توسعه و گسترش این ورزش ملی و پهلوانی در بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم انجام می‌شود.
پورصادق اضافه کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و مسابقه‌ها و جشنواره‌های ورزشی، توسعه و گسترش تجهیزات اماکن و فضای زورخانه‌ای و برگزاری همایش‌های ورزشی در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ورزش‌های باستانی برای دبیران تربیت بدنی پسران و استعدادیابی دانش آموزان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
پورصادق خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۵۰ نفر از فرهنگیان و ۱۲۰ نفر از دانش آموز مدارس این شهرستان در رشته کشتی پهلوانی و ورزش باستانی در زورخانه‌های مراغه فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز