خبرگزاری کار ایران

غلامرضا هاشمی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۸

از توان، تخصص و تجربه ارسلان هاشمی مدیرعامل قبلی آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در سایر استان‌ها استفاده می‌شود.

ایلنا: مراسم معارفه غلامرضا هاشمی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی و تودیع ارسلان هاشمی، با حضور مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.
به گزارش ایلنا مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در این آیین با اهدای لوح تقدیری، از خدمات ارسلان هاشمی، مدیر عامل پیشین آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، قدردانی کرد.
حاج رسولی‌ها بعد از معرفی غلامرضا هاشمی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی، از استفاده از توان، تخصص و تجربه ارسلان هاشمی در سایر استان‌ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تغییر مدیریت، آهنگ رشد این مجموعه متوقف نشده و همکاران با مدیریت جدید نیز ‌‌‌نهایت همکاری را داشته باشند.
وی به بخش آب استان آذربایجان شرقی و عملکرد مهندس ارسلان هاشمی پرداخت و گفت: ارزیابی عملکرد شرکت در دوران چهارسال و اندی مدیر عاملی مهندس ارسلان هاشمی، نشانگر موفقیت ایشان در این مجموعه بوده و زحمات زیادی را که در این شرکت کشیده‌اند، نشان می‌دهد.
حاج رسولی‌ها افزود: ما در این مدت شاهد ارائه طرح‌ها، ابتکارات و فکرهای نو همچون سابق در این شرکت بوده‌ایم. این واقعیتی است که به زعم همه دوستان، مطابق انتظاراتی است که در زمینه‌های مختلف از این شرکت با بدنه کار‌شناسی و مدیران قوی وجود دارد.
غلامرضا هاشمی، مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی، دارای لیسانس عمران و فوق لیسانس سازه از دانشگاه تبریز بوده و پیش از تصدی این پست، از یک سال گذشته به عنوان قائم مقام مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی فعالیت داشته است.
در سوابق کاری غلامرضا هاشمی پیش از ورود به بخش آب، مسئول امور پیمان‌های طرح‌های عمرانی شمال غرب ناجا به مدت یک سال، قائم مقام مجری طرح‌های عمرانی شمال غرب ناجا به مدت یک سال و مجری طرح‌های عمرانی شمال غرب ناجا به مدت ۹ سال دیده می‌شود.
همچنین از جمله سمت هاى وی در شرکت آب منطقه‌ای استان آذربایجان شرقی می‌توان به نماینده مجری طرح سد و شبکه سهند، معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت و سرپرستی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز