خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی خبر داد:

آموزش بیش از ۱۱ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۱۳

برای برگزاری این دوره‌ها بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال هزینه شده که ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال از آن کمک‌های مردمی بوده است.

ایلنا: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: در هشت ماهه سال‌جاری بیش از ۱۱ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت فنی و حرفه‌ای و استاد شاگردی شرکت کردند.
به گزارش ایلنا امیر شبان با بیان اینکه از این تعداد افراد آموزش دیده ۴ هزار و ۵۰۹ نفر مرد و بقیه زن بوده است تصریح کرد: یک‌هزار و ۷۲۶ نفر مددجو در دوره‌های بلند مدت و ۶ هزار و ۷۸۶ نفر در دوره‌های کوتاه مدت آموزش دیده‌اند.
وی با بیان اینکه برای برگزاری این دوره‌ها بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال از آن کمک‌های مردمی بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان‌شرقی از حرفه آموزی ۸۸۵ دانش‌آموز دبیرستانی خبر داد و یادآور شد: در ۸ ماهه سال جاری بیش از یک‌هزار و ۶۹۸ نفر در دوره‌های آموزشی استاد شاگردی شرکت کرده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: در ۸ ماهه سال‌جاری برای بیش از یک‌هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان اشتغالزایی شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد ۸۴۰ مددجو از طریق اجرای طرح‌های اشتغال توانمند و خودکفا شده‌اند.
شبان تصریح کرد: در اجرای طرح‌های اشتغال ۳۹۹ نفر مرد و بقیه زن بودند.
وی با بیان اینکه ۲۲۱ نفر نیز از طریق کاریابی‌های استان شغل پیدا کرده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۱۱۲ نفر مرد و بقیه زن بوده که برای آنان اشتغالزایی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز