خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۴

حجم بالای مطالبات شهروندان، محدودیت منابع درآمدی و مالی، فقدان درآمدهای پایدار، کم رنگ بودن حمایت‌های دولتی از شهرداری و الزامات متعدد توسعه ناگزیر شهری از جمله مهم‌ترین چالش‌های فرا روی مدیریت شهری در شرایط حاضر به شمار می‌روند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: کلید و راه حل همه مشکلات شهری در دست شهرداری نیست و تمامی مسوولان و دستگاه‌های اجرایی باید در این راه کمک حال شهرداری باشند.
به گزارش ایلنا صادق نجفی با بیان اینکه حجم بالای مطالبات شهروندان، محدودیت منابع درآمدی و مالی، فقدان درآمدهای پایدار، کم رنگ بودن حمایت‌های دولتی از شهرداری و الزامات متعدد توسعه ناگزیر شهری از جمله مهم‌ترین چالش‌های فرا روی مدیریت شهری در شرایط حاضر به شمار می‌روند افزود: باید اذعان کرد که در این میان شهرداری به عنوان مسوول اداره شهر، به تنهایی قادر به تحقق و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات موجود نیست و باید دیگر دستگاه‌ها و بخش‌های مدیریتی به کمک شهرداری بیایند.
شهردار تبریز تأکید کرد: برخلاف برخی انتظارات، حل تمامی مشکلات شهر، یک شبه و به زودی ممکن نیست و ما ناگزیر از برنامه ریزی و اقدام تدریجی در روند توسعه و آبادانی شهر مبتنی بر اولوبت بندی امور هستیم.
نجفی در عین حال با تأکید بر عزم جدی مدیریت شهری تبریز بر تلاش مضاعف و شبانه روزی در راستای کاهش مشکلات موجود و تسریع روند توسعه شهری خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش تمامی مسوولان و دستگاه‌های شهری، استانی و ملی در این راه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز