خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی؛

تیم کاتای آذربایجان‌شرقی نائب قهرمان آسیا تجلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۷

استاندار آذربایجان‌شرقی توجه ویژه‌ای به ورزش استان خصوصا قهرمانان دارد و مقرر شده است از تیم کاتای آذربایجانشرقی طی روزهای آینده تجلیل و قدردانی شایسته‌ای به عمل آید و این روند برای سایر قهرمانان جهانی، آسیایی و پارالمپیک ادامه خواهد داشت.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: طی روزهای آتی با حضور جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی از تیم کاتای آذربایجان‌شرقی نائب قهرمان آسیا تجلیل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان افزود: تیم کاتای آذربایجان‌شرقی یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌های ورزشی کشور و استان که برای اولین بار درتاریخ ایران اسلامی سکوی قهرمانی آسیا در سال گذشته را از آن خود کرده بود امسال پس از کسب عنوان دومی لیگ جهانی کاراته، بر سکوی نائب قهرمانی ایستاده که جای قدردانی و تشکر دارد.
وی با بیان اینکه کاراته آذربایجان‌شرقی در بخش کاتا با هدایت اصولی و برنامه ریزی زیربنایی به قطب اصلی و بی‌بدیل در کشور تبدیل شده است گفت: این روند با سرمایه گذاری در بخش پایه و نوجوانان ادامه خواهد داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: استاندار آذربایجان‌شرقی توجه ویژه‌ای به ورزش استان خصوصا قهرمانان دارد و مقرر شده است از تیم کاتای آذربایجان‌شرقی طی روزهای آینده تجلیل و قدردانی شایسته‌ای به عمل آید و این روند برای سایر قهرمانان جهانی، آسیایی و پارالمپیک ادامه خواهد داشت.
همین گزارش حاکی است تیم کاتای مردان ایران با ترکیب کاتاروهای تبریزی و قهرمان دوره گذشته با قبول شکست برابر تیم کاتای ژاپن ضمن کسب مقام نایب قهرمانی، مدال نقره دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در امارات عربی متحده را از آن خود کردند.
تیم ملی کاتای مردان ایران متشکل از احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمدخانلو در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا عنوان دوم را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز