خبرگزاری کار ایران

شهرداران شهرهای جلفا و هادی‌شهر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۹

با حکم استاندار آذربایجان شرقی ایرج آذرنژاد به عنوان شهردار شهر جلفا و می‌کاییل صادقیان به عنوان شهردار شهر هادیشهر معرفی شدند

ایلنا: در مراسمی شهرداران شهرهای جلفا و هادی‌شهر معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این آیین با حکم استاندار آذربایجان شرقی ایرج آذرنژاد به عنوان شهردار شهر جلفا و می‌کاییل صادقیان به عنوان شهردار شهر هادیشهر معرفی شدند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در سخنانی تأکید کرد: بازنگری در وضع موجود مدیریت شهری با تدوین چشم انداز بلند مدت برای آبادانی شهر‌ها ضروری است.
مرتضی موحدنیا با بیان اینکه دوام و پایداری توسعه شهر‌ها مستلزم بهره گیری از مدیران توانمند و با ثبات در امور شهری است افزود: مدیران توانمند می‌توانند با مشارکت دهی مردم به عنوان پشتوانه قوی، زمینه رشد و بالندگی همه جانبه شهر و به تبع آن رفاه مردم و آبادانی شهر را فراهم کنند.
وی تعامل سازنده اعضای شوراهای اسلامی و پرهیز از اختلاف فی مابین را متذکر شد و گفت: متاسفانه در شوراهای اسلامی دور سوم در برخی موارد وجود اختلاف سلیقه‌ها باعثفاصله گیری نهاد شورا و شهرداری از رسالت خویش شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: شهرداران به عنوان مجری مصوبات شورا‌ها عمل کرده و از وظیفه ذاتی خود در جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی غافل شدند.
موحدنیا خاطرنشان کرد: نهاد خدمت رسان شهرداری باید با ایجاد منابع درآمد پایدار شهری و سهیم شدن در تولید و اشتغال زمینه رشد و توسعه یکنواخت شهر‌ها را فراهم کند.
وی شهرداران را مجری قوانین و مقررات شهری دانست و از آنان خواست در اجرای قانون به طور صحیح و دقیق عمل کرده و حقوق شهروندی را به طور کامل رعایت کنند.
وی در عین حال چابک سازی بدنه شهرداری را به شهرداران یادآوری کرد و گفت: بدنه شهرداری باید با بهره گیری از نیروی انسانی فعال و صادق روند حرکت خدمات رسانی به مردم را تقویت کند.
فرماندار جلفا هم در این مراسم گفت: شهرداران منتخب با رویکرد فرهنگی و عمرانی زمینه رشد و تعالی شهر‌ها را فراهم کنند.
مختار سیفی افزود: انجام امور شهری با تدبیر و ایجاد امید و آرزو در شهروندان مقوله‌ای است که باید شهرداران همسو با دولت در تحقق آن تلاش کنند.
وی بهره‌مندی از تجارب و اندوخته‌های مدیران قبلی را به شهرداران متذکر شد و گفت: وحدت و همدلی بین شهرداری و شورا و دستگاه‌های اجرایی امری انکار ناپذیر و به نفع توسعه شهری است.
فرماندار شهرستان جلفا نیز در این مراسم با اشاره به رسالت اصلی شهرداران، اجرای صحیح قانون و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان در کنار افزایش درآمدزایی را برای آنان یادآوری کرد.
سیفی به مشکلات شهرداری هادیشهر در دوره سوم شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شوراهای دور چهارم با همفکری و تعامل با یکدیگر عقب ماندگی این شهر را جبران کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز