خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند:

احداثسیلو، هزینه‌های تولید گندم در مرند را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۷

با تلاش مسئولین امر، مقدمات احداثسیلو در مرند فراهم آمده و راه اندازی سیلو در این شهرستان توان تولید کنندگان در کاهش هزینه‌های حمل ونقل را افزایش وپرت محصول تولیدی نیز درکنارآن تقلیل خواهد یافت.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: این شهرستان به لحاظ موقعیت مناسب در امر تولید گندم، از داشتن سیلو محروم و کشاورزان مجبورند گندم تولیدی خود را به سایر نقاط در شهرهای استان انتقال و احداثآن خواهد توانست هزینه‌های تولید این محصول را از کاهش چشمگیری برخوردار سازد.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال رحیم‌زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مدیریت تلاش دارد با حمایت‌های مستقیم وغیر مستقیم از تولیدکنندگان بخش زراعی بخصوص گندم، کیفیت محصول تولیدی را بیش از پیش ارتقا بخشد، زیرا باتوجه به ارزش واهمیت غذایی نان درسفره‌های مردم، همیشه نیاز خواهد بود بصورت مستمر کیفیت گندم تولیدی مورد توجه قرار دشاشته باشد.
وی با اشاره به نشست برگزار شده به منظور بررسی مسایل و مشکلات پخت نان و نانوایان در این شهرستان، ادامه داد: اهمیت نان از نظر اقتصادی بسیار حیاتی است و در این مورد برای رفع مشکلات احتمالی تولید این محصول ارزشمند، تعامل خوبی با صنف نانوایان انجام می‌پذیرد و در کناراین امر، برای ارتقا کیفی نان وارزش افزوده محصول تولیدی، توسعه آموزش‌های تخصصی برای خبازان بسیار موثر وارزشمند خواهد بود.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند افزود: با تلاش مسئولین امر، مقدمات احداثسیلو در مرند فراهم آمده و راه اندازی سیلو در این شهرستان توان تولید کنندگان در کاهش هزینه‌های حمل ونقل را افزایش وپرت محصول تولیدی نیز درکنارآن تقلیل خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز