خبرگزاری کار ایران

طرح پرورش مرغ گوشتی۲۰ هزار قطعه‌ای، در شبستر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۸

بالغ بر۶ میلیارد و۵۷۰ ریال برای احداثو راه اندازی این مجتمع تولیدی هزینه شده که ۷/۴ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانک کشاورزی با نرخ کارمزد ۷درصدی جهت تامین نیازهای اولیه تولید به سرمایه گذار اصلی پرداخت شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شبستر گفت: با بهره برداری از طرح پرورش مرغ گوشتی۲۰ هزار قطعه‌ای در این شهرستان علاوه برتولید گوشت سفید مورد نیاز بازار مصرف، زمینه اشتغال دائم برای ۵ نفر ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا امیر مصباح شبستری، با اشاره به اهمیت تولید گوشت سفید و تاثیر آن در بازار مصرف، افزود: بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مرغداری تخم گذار کشور درکشت و صنعت موسوم به آذربایجان خاوری در این شهرستان شکل گرفته وبا ظرفیت پرورش ۲ میلیون قطعه مرغ تخم گذار و ۵۰۰ هزار قطعه پولت، قابلیت‌های بالای منطقه در تولید گوشت سفید وتخم مرغ را نشان می‌دهد.
وی گفت: درحال حاضر، اکیپ‌های نظارتی اداره کل دامپزشکی بطور دقیق برنحوه تولید وعرضه مرغ و تخم مرغ نظارت دارند و این امر ارزش سلامت و کیفیت محصولات تولیدی را از رتبه ممتازی برخوردار می سازد.
مصباح شبستری اضافه کرد: طرح مورد بهره برداری قرارگرفته شده، درچارچوب طرح‌های توسعه بخش کشاورزی بوده که توسط بخش خصوصی و با تامین اعتبارات لازم از طریق بانک کشاورزی این شهرستان، به مرحله تولید رسیده است.
مدیر جهادکشاورزی شبستر، ادامه داد: بالغ بر۶ میلیارد و۵۷۰ ریال برای احداثو راه اندازی این مجتمع تولیدی هزینه شده که ۷/۴ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانک کشاورزی با نرخ کارمزد ۷درصدی جهت تامین نیازهای اولیه تولید به محمدتقی مراد حاصلی، به عنوان سرمایه گذار اصلی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز