خبرگزاری کار ایران

توسط مدرس دانشگاه آزاداسلامی تبریز:

زیارت عاشورا در سیره فقها و بزرگان با ویرایش جدید و اضافات به چاپ مجدد رسید

کد خبر : ۱۲۹۰۳۶

این کتاب در آستانه اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی شهرداری تبریز و توسط انتشارات آوای سخن قم به چاپ رسیده است.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین حاج ایوب نجفی سردرودی کار‌شناس و مدرس دانشگاه آزاداسلامی تبریز کتاب «زیارت عاشورا در سیره فق‌ها و بزرگان با ویرایش جدید واضافات» خود را تجدید چاپ کرد.
به گزارش ایلنا وی این کتاب را در آستانه اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی شهرداری تبریز و توسط انتشارات آوای سخن قم به چاپ رسانده است.
این کتاب شامل نیم نگاهی به نظر مراجع علما بزرگ شیعه به سند زیارت عاشورا است واعتبار آن از طرق مختلف اعم از روایات واستفتاء از مراجع وعلما ازجمله شیخ طوسی، ابن قولویه، شیخ انصاری، علامه نائینی و مراجع معاصر را مورد بررسی قرار داده است.
بخش دوم شامل توجه به سیره عملی فق‌ها وعلما وسایر بزرگان نسبت به زیارت عاشورا، اشاره به بزرگانی داردکه در زندگی خود با زیارت عاشورا انس والفت داشته ودر زندگی با آن عجین شده وآنرا سیره عملی خود قرار داده‌اند.
دربخش دیگر این کتاب، شمه‌ای از نمونه‌هایی از آثار و فواید زیارت عاشورا که به سبب توسل از طریق زیارت عاشورا و مداومت به آن در کوتاه مدت نصیب علما، نیکان و مومنین شده، آورده شده است.
در بخش پایانی این کتاب، مجموعه چهل حدیثاز روایات پیامبر وائمه اطهار به عنوان ملحقات در موضوع ارزش واعتبار زیارت امام حسین(ع) آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز