خبرگزاری کار ایران

دامپزشکی آذرشهر برای مددجویان کمیته امداد کلاس آموزشی برگزار کرد

کد خبر : ۱۲۹۱۴۰

با هماهنگی به عمل آمده با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مقرر شده است که این کلاس‌ها به صورت دوره‌ای برای مددجویان دامدار برگزار شود.

ایلنا: رییس شبکه دامپزشکی آذرشهر از برگزاری کلاس آموزشی برای مددجویان دامدار کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن محمد جعفرزاده گفت: این افراد در کلاس آموزشی پیشگیری، روش‌های کنترل و کاهش بیماری مشترک بیماریهای بین انسان و حیوان و افزایش تولید دامی شرکت کردند.
وی افزود: این شبکه اقدام به افزایش سطح آگاهی دامداران مددجوی این شهرستان با همکاری کمیته امداد کرده و به دامداران آموزش‌های لازم در زمینه نحوه کنترل بیماری‌های دامی و بالا بردن سطح تولیدات دامی ارایه می‌دهد.
حسن محمد جعفرزاده با اشاره به اهمیت و نقش غذا با منشاء دامی در سلامت انسان، اضافه کرد: شعار سازمان دامپزشکی دام سالم، غذای سالم و انسان سالم بوده و بنابراین این کلاس‌ها برای تامین سلامت فرآورده‌های دامی و جامعه برگزار می‌شود.
جعفرزاده خاطرنشان کرد: در این برنامه‌های آموزشی در زمینه دامی از برنامه‌های واکسیناسیون رایگان دام‌ها، زمان اجرای این طرح، اهمیت آن و لزوم همکاری ساکنان روستا‌ها در اجرای موفق این طرح آشنا می‌شوند.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آذرشهر اعلام کرد: با هماهنگی به عمل آمده با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مقرر شده است که این کلاس‌ها به صورت دوره‌ای برای مددجویان دامدار برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز