خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از قهرمانان کاراته و جودو استان:

امیدوارم پیراهن ملی را برتن تک تک ورزشکاران آذربایجان شرقی ببینم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۱

اعضای تیم ملی کاتا کشورمان متشکل از احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمدخانلو سه کاتارو تبریزی و سعید نیکوخصلت سرمربی تیم ملی نائب قهرمانان رقابتهای کاتای قهرمانی آسیا در امارات و آرش آقای نفر سوم مسابقات جودوی قهرمان جوانان آسیا در چین و اولین مدال آور تاریخ جودوی استان توسط استاندار آذربایجانشرقی تقدیر شدند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم پیراهن تیم ملی را بر تن تک تک ورزشکاران استان ببینم.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده سه شنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان کاراته و جودو استان در رقابت‌های آسیایی، اظهار داشت: خرسندم که در میان جمعی هستم که هم قهرمانند و هم به قولی که دادند عمل کردند و برای من، عمل به قول مهم‌تر از قهرمانی است.
وی با تبریک عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کاراته متشکل از کاتاروهای آذربایجان شرقی و مدال برنز آرش آقایی در جودو، افزود: لحظه به لحظه نتایج رقابت‌های ورزشکاران استان در عرصه‌های بین المللی را دنبال می‌کنم و امیدوارم که این قهرمانان در بازیهای المپیک و آسیایی نیز خوش بدرخشند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: تلاش برای خوش رنگ کردن مدال‌ها، خواسته من از ورزشکاران در رقابت‌های پیش روست و قهرمانی ورزشکاران استان در عرصه‌های بین المللی را انتظار می‌کشم.
وی با اشاره به اهمیت رشته‌های رزمی در جامعه امروزی، اظهار داشت: این رشته نیز همانند اسب سواری، شنا و تیراندازی باید مورد تاکید باشد.
جبارزاده همچنین از مدیرکل ورزش استان خواست با توجه جدی به رشته کشتی، این استان را در رشته کشتی به جایگاه واقعی برساند.
در این آیین از اعضای تیم ملی کاتا کشورمان متشکل از احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمدخانلو سه کاتارو تبریزی و سعید نیکوخصلت سرمربی تیم ملی نائب قهرمانان رقابتهای کاتای قهرمانی آسیا در امارات و آرش آقای نفر سوم مسابقات جودوی قهرمان جوانان آسیا در چین و اولین مدال آور تاریخ جودوی استان توسط اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی تقدیر شدند.
همچنین کاپ نائب قهرمانی تیم کاتا به استاندار آذربایجانشرقی اهداء شد.
در این آیین سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی، دکتر سعید نیکو خصلت رییس هیات کاراته استان و مربی تیم ملی کاتای کشورمان، اسمعیل‌پور مربی آرش آقایی سوم جودوی جوانان آسیا و جواد اصغری از هیات جودو استان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز