خبرگزاری کار ایران

" کنکاش " را آذربایجانی ها روز جمعه ببینند

نمایندگان آذربایجان شرقی در شبکه استانی سهند / بودجه ۹۳ برای آذری ها چگونه تقسیم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۹۸

علیرضا منادی، مسعود پزشکیان، میرهادی قره سید رومیانی، محمد اسماعیل سعیدی، محمد باقری بنابی، مهدی دواتگری، الهوردی دهقانی، محمد علی مددی، غلامرضا نوری قزلجه، غلامحسین شیری علی آبادی، علی علیلو، عباس فلاحی باباجان، محمد حسن‌نژاد، ارسلان فتحی‌پور و مهناز بهمنی از جمله نمایندگانی بودند که در برنامه " کنکاش " شبکه سهند حضور پیدا کردند.

ایلنا: ۱۵ نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در برنامه تلویزیونی کنکاش، به بحثو بررسی در خصوص لایحه بودجه سال ۹۳ پرداختند.
به گزارش " ایلنا " در این برنامه تلویزیونی هر کدام از نمایندگان، نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص موضوع برنامه بیان کردند.
کلیات بودجه، تبصره‌ها، ردیف‌های جاری، هزینه‌های عمرانی، وضعیت کشاورزی، وضعیت دریاچه ارومیه و طرح‌های پژوهشی مربوطه، خط اتیلن غرب از عسلویه به تبریز و همچنین سایر دغدغه‌های نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه از موضوعاتی بود که در این برنامه ۱۰۰ دقیقه ای مورد بحثو بررسی قرار گرفت.
علیرضا منادی، مسعود پزشکیان، میرهادی قره سید رومیانی، محمد اسماعیل سعیدی، محمد باقری بنابی، مهدی دواتگری، الهوردی دهقانی، محمد علی مددی، غلامرضا نوری قزلجه، غلامحسین شیری علی آبادی، علی علیلو، عباس فلاحی باباجان، محمد حسن‌نژاد، ارسلان فتحی‌پور و مهناز بهمنی از جمله نمایندگانی بودند که در این برنامه حضور پیدا کردند.
این برنامه به تهیه کنندگی مختار خوش پیمان و کارگردانی محمد باقر وثوقی، روز جمعه ۲۹ آذرماه ساعت ۱۹ از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی پخش خواهد شد.
سایر عوامل برنامه نیز عبارتند از: مجری و کار‌شناس: احمد شیرین دل، دستیار تهیه: رشیدی، صدابرداران: آمن‌پور و میرزایی، تصویربرداران: قنبری، وکیلی و کلانتری، دستیار تصویر: فرهور
لازم به ذکر است برنامه کنکاش هر هفته روز جمعه با حضور نمایندگان و مسئولین استان از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی تهیه و پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز