خبرگزاری کار ایران

برادرخواندگی تیم دبیری تبریز با آلومناس کرواسی امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۴

بدین ترتیب برای نخستین بار در تاریخ فوتسال ایران روابط دو جانبه میان یک تیم فوتسال از کشورمان و یک باشگاه نام آشنای اروپایی حاکم شد.

ایلنا: برادرخواندگی تیم‌های دبیری تبریز از ایران با آلومناس زاگرب از کرواسی به امضای مدیران دو باشگاه رسید.
به گزارش ایلنا تفاهمنامه همکاری و برادرخواندگی دو باشگاه دبیری تبریز ایران و آلومناس کرواسی در ۹ بند به امضاء مدیران ۲ باشگاه رسید تا برای نخستین بار در تاریخ فوتسال ایران روابط دو جانبه میان یک تیم فوتسال از کشورمان و یک باشگاه نام آشنای اروپایی حاکم شود.
مسئولان آلومناس نیز تا پایان فصل به ایران خواهند آمد تا با بررسی برخی بندهای پیشنهادی جدید این تفاهم را کامل‌تر کنند.
مدیر باشگاه دبیری که برای عقد این تفاهمنامه در کرواسی به سر می‌برد در نخستین روز حضورش در این کشور در تمرینات قهرمان فصل گذشته زاگرب حضور یافته و از نزدیک شاهد برنامه‌های تمرینی این تیم بود.
افشین دبیری در جلسه بازدید از محل باشگاه و تمرینات آلومناس، از سوی می‌کو مارتیچ سرمربی کروات آلومناس و مدرس رسمی فوتسال فیفا به گرمی استقبال شد.
می‌کو مارتیچ ابراز امیدواری کرد تا در این سفر زمینه انجام بازی دوستانه میان باشگاه دبیری ایران و آلومناس کرواسی میسر شود.
این مربی هم‌اکنون به صورت همزمان سرمربیگری تیم ملی فنلاند را که به تازگی برای حضور در فوتسال حرفه‌ای دنیا استارت زده بر عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز