خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی نوجوانان کشور در ملکان آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۶

این مسابقات با شرکت ۳۱ تیم به مدت چهار روز در این شهرستان برگزار می‌شود.

ایلنا: مسابقات کشتی نوجوانان کشور در ملکان آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در آیین گشایش مسابقات کشتی نوجوانان کشور گفت: کشتی رشته اولویت دار ورزش این استان است.
سید محمد شروین اسبقیان افزود: به دلیل وجود استعداد بالای استان در زمینه کشتی و جایگاهی که قبلا در سطح ملی و جهانی داشت، این اداره کل مصمم به کشف استعداد‌ها و برطرف کردن موانع و مشکلات ورزشکاران است.
وی گفت: از هم اکنون استان خود را برای حضور پررنگ و پرتعداد در بازی‌های المپیک برزیل آماده می‌کند و این اداره کل سعی دارد با برگزاری مسابقات مختلف در شهرستان‌ها زمینه بروز استعدادهای نهفته را شکوفا کند.
اسبقیان اضافه کرد: استاندار آذربایجان شرقی در این زمینه تاکید ویژه دارد و مسوولان و دستگاه‌های ذیربط را موظف کرده در این مورد اهتمام جدی داشته و هر ورزشکار قهرمانی که وارد استان می‌شود در‌‌ همان شب در محل استانداری مورد تجلیل ویژه قرار گیرد.
وی میزبانی خوب ملکان در مسابقات کشتی نوجوانان کشور را نشانه وحدت و همکاری کلیه دستگاه‌های دولتی ومردمی دانست و افزود: وجود قهرمانی همچون یونس سرمستی در ارتقای جایگاه کشتی این شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم توجه ویژه به مناطق محروم در زمینه ورزش را خواستار شد و گفت: شهرستان‌ها با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود می‌توانند میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشند.
شهروز افخمی افزود: شهرستان ملکان آمادگی هرگونه برگزاری مسابقه ورزشی را در هر سطحی چه استانی و ملی را دارد.
مراسم گشایش این مسابقات با رژه ۳۱ تیم از سراسر کشور و با حضور بیش از ۵۰۰ کشتی گیر، مربی و کادر فنی برگزار شد.
این مسابقات به مدت چهار روز در شهرستان ملکان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز