خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع نیروی برق تبریز:

به طور متوسط سالانه پنج درصد تعداد مشترکین و چهار درصد مصرف انرژی تبریز در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۵

برای بهروه وری نیاز به حرکتی نو هستیم که با ایجاد تشکل‌های مختلف و با حداکثرتوسعه، حداکثر انرژی را داشته باشیم.

ایلنا: همزمان با هفته پژوهش، ۱۷ نفر از پژوهشگر و ارائه دهندگان مقالات علمی شرکت توزیع نیروی برق تبریز تجلیل شدند.
به گزارش ایلنا در این مراسم که با حضور ریاست دانشکده برق دانشگاه تبریز ومعاونین پژوهشی پنج دانشگاه استان آذربایجان شرقی برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این هفته را فرصتی برای افزایش ارتباط با صنعت برق با دانشگاه برشمرد و گفت: در چند سال اخیر در سطح شهرستان تبریز به طور متوسط سالانه پنج درصد تعداد مشترکین و چهار درصد مصرف انرژی در حال افزایش می‌باشدکه این میزان رشد با حجم شبکه توزیع متناسب نیست.
افشین روشن میلانی افزود: برای بهروه وری نیاز به حرکتی نو هستیم که با ایجاد تشکل‌های مختلف و با حداکثرتوسعه، حداکثر انرژی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: در شرکت توزیع نیروی برق تبریز هسته‌های تحقیقاتی در حال شکل گیری بوده که با تشویق همکاران به نگارش ایده‌های نو چراغ حرکت به سوی بهروه وری بهینه روشن بماند.
روشن میلانی خاطرنشان کرد: توسعه صنعت بویژه برق تبریز نیازمند کمک‌های دانشگاهیان و پژوهشگران دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی است.
گفتنی است در این مراسم همچنین نوآوری‌های انجام شده توسط کار‌شناسان شرکت توزیع نیروی برق تبریز به حاضرین معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز