خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز:

باید بیش از پیش به فکر رفاه نیروهای مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز توجه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۱

علیرغم پیشرفت‌هایی که در طول دو سال اخیر در این سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شاهد هستیم، وضعیت موجود قابل قبول نیست و جا دارد تا با توجه به حمایت‌های شورای شهر و مجموعه شهرداری کارهای عظیمی در این حوزه انجام گیرد.

ایلنا: رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریزگفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به لحاظ گستردگی فعالیت خدماتی پیشرو‌ترین سازمان شهرداری تبریز در ارایه خدمات به شهروندان تبریز است.
به گزارش خبرنگار ایلنا حبیب شیری آذر در جلسه این کمیسیون که در محل سالن کنفرانس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد با اشاره به پروژه‌های زیست محیطی این سازمان افزود: خوشبختانه اقدامات زیر بنایی خوبی از سوی این سازمان صورت گرفته است که اکنون در حال نتیجه بخشی است و به جرأت می‌توان گفت که سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در برخی از حوزه‌های فعالیتی خویش از دیگر کلان شهر‌ها حتی تهران نیز جلو‌تر است.
وی همچنین با تاکید بر برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان و مراکز علمی و تحقیقاتی در خصوص آشنایی شهروندان با مقوله پسماند‌ها و چگونگی مدیریت آن و بهره گیری از یافته‌های علمی، دانش پیشرفته در زمینه شیوه‌های مدرن مدیریت پسماند‌ها خواستار بسط آموزش شهروندی به صورت علمی، نظاممند، مدون و همچنین جدیت در اجرای طرح تفکیک از مبدأ پسماند‌ها و تأمین بستر لازم برای موفقیت این طرح شد.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین ضمن تأکید بر صیانت از حقوق حقه کارکنان شهرداری گفت: سازمان مدیریت پسماند‌ها با توجه به گستردگی خدماتی که توسط کارکنان و کارگران سخت کوش به شهروندان ارایه می‌دهد، می‌بایست بیش از پیش به فکر رفاه و آسایش نیروهای پرتلاش و زحمتکش که خادمین اصلی شهر و شهروندان فهیم تبریزی هستند باشد.
وی سپس با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در اجرای پروژه‌های زیست محیطی خواستار تهیه گزارش مقایسه‌ای با دیگر شهرهای داخلی و خارجی شد تا جایگاه و رتبه مدیریت پسماند در بین شهرهای بزرگ ایران و جهان مشخص شود.
شیری آذر ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، گفت: علیرغم پیشرفت‌هایی که در طول دو سال اخیر در این سازمان شاهد هستیم، وضعیت موجود قابل قبول نیست و جا دارد تا با توجه به حمایتهای شورای شهر و مجموعه شهرداری کارهای عظیمی در حوزه مدیریت پسماندهای شهری تبریز انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز