خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

۷۵ درصد در آمد شهرداری تبریز وابسته به عوارضی دریافتی از شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۴

شهرداری تبریز به دنبال افزایش اعتماد عمومی و خدمات رسانی گسترده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری با اراده قوی وارد میدان شده است و امیدواریم خدمت گذاران خوبی برای شهروندان باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در جمع نمازگزاران مسجد کریم خان تبریز سخن می‌گفت با اشاره به نقش بی‌نظیر مردم تبریز در تمامی عرصه‌ها افزود: از اول انقلاب، مشارکت و ایثارگری‌های مردم باعثرشد و شکوفایی انقلاب بوده است و ما هر چه داریم به برکت خون شهداست.
وی خدمت می‌تنی بر برنامه و مطالعه طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز شهر را دو اولویت مدیریت فعلی شهرداری برشمرد و افزود: بدون برنامه و مطالعه در هیچ کاری نمی‌توان موفق بود و ما در شهرداری تبریز اولویت نخست خود را بر پایه همین اقدام بنا نهاده‌ایم.
نجفی هویت شهرداری را از آن شورای شهر دانست و گفت: میثاق ما با شورای اسلامی شهر در عین تعامل، بر پایه برنامه ریزی است و این روند بهتر نیز خواهد شد.
وی همچنین تلاش برای تأمین درآمدهای پایدار برای شهر را یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد در آمد شهرداری تبریز وابسته به عوارضی است که از شهروندان دریافت می‌شود.
نجفی تأکید کرد: در صدد آن هستیم که درآمدهای پایدار را جایگزین درآمدهای ناپایدار شهری کنیم.
وی تصریح کرد: برای عمران و آبادی شهر و ایجاد درآمد پایدار نیازمند مشارکت، همراهی و همیاری شهروندان هستیم و از سویی رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.
نجفی شفافیت در کار‌ها را زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی به شهرداری در بین شهروندان دانست و گفت: با توجه به اینکه مدیران و پرسنل شهرداری تبریز با تلاشهای گسترده به صورت شبانه روزی در تکاپو هستند اما خروجی و رضایتمندی شهروندان در مقابل این تلاش‌ها کم است و با شفافیت در کار‌ها در صدد خروجی مناسب و رضایتمندی شهروندان تبریزی هستیم.
وی در پایان نوسازی خدمات شهری، انجام کارهای ماندگار و ارزشمند فرهنگی و توسعه فضای سبز علی الخصوص ایجاد پارکهای محله‌ای را از دیگر اولویتهای کاری خود برشمرد.
همین گزارش حاکی است شهردار تبریز با حضور در جمع نمازگزاران مسجد کریم خان تبریز ضمن گفتگو با آنان به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز