خبرگزاری کار ایران

۲ طرح گردشگری و پژوهشی شهرستان ملکان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۷

کتابخانه تخصصی دوره اشکانی و ساسانی نیز به زودی در محل این پژوهشگاه راه اندازی می‌شود.

ایلنا: دفتر پژوهشگاه و یک مجتمع اقامتی شهرستان ملکان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه‌ها، با اشاره به بهره برداری از مجتمع اقامتی، خدماتی و رفاهی «وحدت»، این مجتمع را تنها محل اقامتی شهرستان ملکان عنوان کرد و گفت: این مجتمع برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
تراب محمدی همچنین با اشاره به بهره برداری از پژوهشگاه میراثفرهنگی و یگان حفاظت این اداره کل در شهرستان ملکان، اقدامات و اهداف این اداره کل در تمامی شهرستان‌ها را بر محور پژوهش و مطالعه در تمامی بخش‌ها عنوان کرد.
محمدی همچنین از راه اندازی کتابخانه تخصصی دوره اشکانی و ساسانی در محل این پژوهشگاه جهت استفاده محققان، کار‌شناسان و دانشجویان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به کاوش‌های قلعه بختک لیلان یادآور شد: با اختصاص اعتبارات به زودی کاوش‌های باستان‌شناسی در این اثر تاریخی از سر گرفته می‌شود.
محمدی همچنین راه اندازی آموزشگاه صنایع دستی در شهر لیلان ملکان و نیز ایجاد کمپ گردشگری منطقه باباگرگر لیلان و کمپ پارک جنگلی ملکان را از جمله برنامه‌هایی خواند که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز