خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

بخش فرهنگی در قیاس با سایر مسائل مرتبط با مدیریت شهری مظلوم مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۹

در بودجه اداره شهر به اندازه کافی به مسایل فرهنگی توجه نمی‌شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز، توسعه همه جانبه و متوازن شهر را در گرو گسترش نگاه فرهنگی بین مدیران محلی تبریز خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب شیری آذر در آیین اختتام چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی در قیاس با سایر مسائل مرتبط با مدیریت شهری از نوعی مظلومیت بهره‌مند است افزود: متاسفانه نگاه به مسائل فرهنگی همواره با نوعی توجه غیر عادلانه همراه بوده است و در بودجه اداره شهر به اندازه کافی به آن توجه نمی‌شود.
وی تاکید کرد: افزایش بودجه این بخش صرفا با نگاه فرهنگی مدیران می‌سر است و در غیر آن صورت امکان کسب نتیجه مطلوب از آن فراهم نمی‌شود.
شیری آذر با اشاره به بودجه شهر پاریس به عنوان یک نمونه، خاطر نشان کرد: بودجه فرهنگی شهر پاریس بیش از نیمی از بودجه مصوب آن شهر است که این در قیاس با بودجه شهر تبریز با ۲۵ برابر افزایش روبروست.
وی ادامه داد: لازمه رسیدن به توسعه‌ای پایدار توجه عمیق به فرهنگ و مسایل مرتبط به آن است و باید هم نهادهای فرهنگی و هم هنرمندن در این زمینه بکوشند.
شیری آذر با بیان اینکه هنرمندان نیز نقشی مهم در این عرصه عهده دارند خاطر نشان کرد: هنرمندان باید در این راستا نگاه خود را معطوف کاستی‌های مدیریت شهری کنند.
وی تصریح کرد: جایگاه فعلی، جایگاهی در خور نام و گذشته تبریز نیست و باید برای اعتلای آن یک پافشاری همه جانبه صورت پذیرد.
آیین اختتام چهارمین جشنواره عکس فیروزه، با معرفی نفرات بر‌تر این جشنواره در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
چهارمین جشنواره عکس فیروزه، با موضوع اولین‌های تبریز از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز