خبرگزاری کار ایران

سرپرست پایگاه مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

کد خبر : ۱۳۱۲۸۶

طی حکمی از سوی مسوول بسیج کارمندی سپاه عاشورا، «ابراهیم لایقی» به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت شهید کفاشپور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

ایلنا: سرپرست پایگاه مقاومت شهید کفاشپور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مسوول بسیج کارمندی سپاه عاشورا، «ابراهیم لایقی» به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت شهید کفاشپور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
فرمانده حوزه دو بسیج کارمندی ادارات استان در آیین معارفه سرپرست پایگاه مقاومت شهید کفاشپور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در سخنانی با اشاره به حضور فعال و همه‌ جانبه بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی، ‌ فرهنگی نشات گرفته از آرمانهای قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) است و تجلی این فرهنگ در رفتار و اعمال بسیجیان دلیلی بر این مدعاست.
«علیزاده» افزود: فعالیت در شجره طیبه بسیج که امام راحل آن را بنیانگذاری کردند از روی احساس تکلیف و تعهد است و فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی باید مبنای کار فعالان این حوزه باشد.
براساس این گزارش «ابراهیم لایقی» متولد ۱۳۴۳ بوده و از سال ۱۳۸۶ به عنوان کار‌شناس مسوول دفتر فعالیتهای قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌نماید.
وی حافظ و مربی قرآن بوده و فعالیتهای قرآنی خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده است.
لایقی همچنین از موسسین شرکت تعاونی مسکن «حاملان نور» در استان بوده و هم‌اکنون دبیر کمیته قرآنی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز