خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان شرقی ۱۵ درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی را به خود اختصاص داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۵۸

وجود زیرساخت‌های مناسب در شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و شبستر باعثشده تا ۸۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی در این سه شهرستان متمرکز شود.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: این استان، ۱۵ درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفرعظمائی که در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی سراب سخن می گفت افزود: آذربایجانشرقی رتبه اول کشوری را در این زمینه داراست.
وی زیرساخت‌ها را در بحثسرمایه‌گذاری مهم دانست و افزود: وجود زیرساخت‌های مناسب در شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و شبستر باعثشده تا ۸۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در این سه شهرستان متمرکز شود.
عظمایی ادامه داد: متاسفانه با وجود تاکید بر توسعه متوازن سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف، اهرم‌های تشویقی لازم برای سرمایه‌گذاران در مناطق محروم وجود ندارد.
وی، با اشاره به اینکه محدودیتی در اختصاص اعتبارات صندوق توسعه ملی به شهرستان‌ها وجود نداردافزود: فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع سراب می‌توانند از تسهیلات و اعتبارات صندوق توسعه ملی و بنگاه‌های زودبازده اقتصادی استفاده کنند.
در این جلسه به مشکلات ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سراب رسیدگی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز