خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد تبریز در زمین اختصاصی میزبان صبای قم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۲

شرایط روحی و فنی گسترش فولاد عالی است. / رفع مشکلات فنی صبای قم نیاز به زمان دارد.

ایلنا: باشگاه گسترش فولاد تبریز اعلام کرد: دیدار این تیم با صبای قم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ بر‌تر در ورزشگاه و زمین چمن اختصاصی برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا بر این اساس این بازی راس ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی واقع در بنیان دیزل جاده صنعت برگزار خواهد شد.
طبق اعلام این باشگاه از این پس با توافق سازمان لیگ بر‌تر تمامی دیدارهای خانگی گسترش فولاد تبریز در دور برگشت به جز بازی با پرسپولیس تهران در زمین اختصاصی برگزار می‌شود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز برای قضاوت این دیدار غلامرضا جباری را انتخاب کرده است که رسول فروغی و رضا عبدوس وی را کمک خواهند کرد.
حمید حاج ملک به عنوان داور چهارم و محمدرضا فلاح نیز به عنوان ناظر داوری در این دیدار انجام وظیفه خواهند کرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، چندین دستگاه اتوبوس را جهت ایاب و ذهاب رایگان هواداران دیدار هفته بیستم این تیم مقابل صبای قم، در نظر گرفته است.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز: آمادگی کافی داریم
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز گفت: شرایط این تیم برای رویارویی با صبای قم عالی بوده و بازیکنان از آمادگی کامل برای ارایه یک بازی زیبا همراه با نتیجه مطلوب برخوردار هستند.
حسین خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی با صبا، اظهار داشت: در هفته جاری تمرینات خوب و منظمی را در زمین اختصاصی برگزار و امیداریم اولین بازی رسمی ما در این زمین همراه با نتیجه دلخواه باشد.
وی هدف اصلی گسترش فولاد در بازی مقابل صبای قم را کسب سه امتیاز اعلام کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف مهم که می‌تواند متضمن موقعیت مناسب ما در جدول رده بندی باشد، به شدت نیازمند حمایت و حضور هواداران در ورزشگاه اختصاصی هستیم.
خطیبی با بیان اینکه مهرداد بایرامی و امید نظامی‌پور به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب هستند، اظهار کرد: با این وجود به دلیل عملکرد خوب باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل، در هر پست دو بازیکن همطراز داریم و مشکلی از بابت جایگزینی نفرات نداریم.
وی گفت: شرایط در نیم فصل دوم لیگ بر‌تر بسیار سخت‌تر شده است و تمام تیم‌ها برای امتیاز گیری در میادین حاضر می‌شوند و این موضوع کار را برای ما در بازی‌های خانگی به مراتب سخت‌تر خواهد کرد.
خطیبی افزود: در نیم فصل دوم مشکلات مربوط به دفاع تیمی را ترمیم کرده‌ایم و درحمله نیز به رغم موقعیت سازی‌های زیاد از فرصت‌های به دست آمده نتوانسته‌ایم استفاده کنیم.
وی گفت: در بازی مقابل صبای قم تلاش می‌کنیم در استفاده از توپ‌های آخر بیشتر دقت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم: رفع مشکلات فنی صبای قم نیاز به زمان دارد
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: رفع مشکلات فنی این تیم نیاز به زمان دارد که تمام تلاش خود را در این جهت انجام می‌دهم.
صمد مرفاوی نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی با گسترش فولاد، افزود: زمانی که ۴۰ روز قبل هدایت صبای قم را بر عهده گرفتم تیم به لحاظ نتیجه گیری، روحی و روانی و فنی در شرایط بسیار بحرانی قرار داشت که امیدوارم رفته رفته این شرایط را پشت سر بگذاریم.
وی گفت: با وجود اینکه لیگ بر‌تر به مراحل سخت و فشرده تری رسیده و بازی‌ها بسیار نزدیک به هم شده اما تلاش می‌کنیم خود را از این وضعیت‌‌ رها کنیم.
مرفاوی ادامه داد: هرچند تیم‌ها به دلیل فشردگی لیگ بر‌تر فقط سه روز فرصت انجام کارهای تاکتیکی و فنی دارند اما سعی می‌کنم در این فرصت‌های اندک نسبت به حل مشکلات تیم از هیچ کوششی فروگذاری نکنم.
وی از تیم گسترش فولاد تبریز به عنوان تیمی جوان و جنگنده یاد کرد و گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و تلاش می‌کنیم در بازی سه شنبه با ارایه یک بازی خوب و منطقی با امتیاز تبریز را ترک کنیم.
مرفاوی اظهار داشت: شرایط هر دو تیم در جدول به گونه‌ای است که فقدان نتیجه گیری در این دیدار می‌تواند عواقب سختی در پی داشته باشد و به همین علت شاهد بازی خوب و تهاجمی خواهیم بود.
وی شرایط مالی تیم صبای قم را بد توصیف کرد و افزود: با این وجود تلاش خواهیم کرد تیم در جدول رقابت‌ها باقی بماند و من از این بابت به بازیکنان تیم اطمینان و اعتماد دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز