خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی:

پروژه باند اصلی فرودگاه تبریز تا پایان سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۸

اعتبار این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که ۱۹۵ میلیارد ریال آن مربوط به هزینه‌های عمرانی و ۱۰۵ میلیارد ریال آن مربوط به سیستم روشنایی باند است.

ایلنا: مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: پروژه باند اصلی فرودگاه تبریز تا پایان سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی رستمی که در بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از پروژه باند اصلی فرودگاه تبریز
سخن می‌گفت افزود: بتن ریزی پروژه باند اصلی فرودگاه تبریز بصورت مکانیزه و هم بصورت دستی در حال انجام است.
وی نیز با اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه گفت: اعتبار این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که ۱۹۵ میلیارد ریال آن مربوط به هزینه‌های عمرانی و ۱۰۵ میلیارد ریال آن مربوط به سیستم روشنایی باند است.
پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه علیزاده قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان و راشد مدیرکل فنی استانداری آذربایجان شرقی با حضور در فرودگاه تبریز از آخرین وضعیت اجرایی این پروژه را ارزیابی کردند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگاران، با ابراز رضایت از وضعیت این پروژه گفت: تاکید استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر تسریع در انجام پروژه‌های مهم و ملی استان است و با توجه به رعایت مسائل فنی و استفاده از تجهیزات روز، مشکلی در روند اجرای پروژه پیش نخواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز