خبرگزاری کار ایران

مشکلات حقوقی ۳۵۰ نفر از مددجویان آذربایجان شرقی توسط وکلای نیکوکار رفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۹

پرونده حقوقی این تعداد خانوار پس از معرفی به کانون وکلا و توسط حقوقدانان و وکلای نیکوکار استان به صورت رایگان حل و فصل شده است.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از رفع مشکلات حقوقی ۳۵۰ نفر از مددجویان این نهاد توسط وکلای نیکوکار خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی در همایش وکلا و حقوقدانان نیکوکار استان گفت: پرونده حقوقی این تعداد خانوار پس از معرفی به کانون وکلا و توسط حقوقدانان و وکلای نیکوکار استان به صورت رایگان حل و فصل شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۸۰ وکیل نیکوکار برای همکاری با کمیته امداد استان اعلام آمادگی کرده‌اند یادآور شد: این نهاد از سال گذشته با کانون وکلای استان در حل و فصل مشکلات حقوقی مددجویان همکاری می‌کند.
وی به مشاوره رایگان پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار استان اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از دو هزار مشاوره رایگان و ۵۰ پرونده حقوقی توسط وکلای نیکوکار استان صورت گرفته است.
دشتی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد سالمندان تحت پوشش این نهاد قرار دارند تصریح کرد: ۶۴ هزار سالمند بالای ۶۰ سال در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی ادامه داد: از ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت ۳۷ هزار نفر به علت فوت سرپرست تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی افزود: ۲۵ هزار خیر بیش از ۷ هزار یتیم را در سطح استان تحت حمایت مالی خود قرار داده‌اند.
دشتی ضمن نگرانی از رشد آسیب‌های اجتماعی در استان یادآور شد: در این راستا و به منظور واکاوی این معضلات همایش تحکیم خانواده ۱۵ اسفند در این نهاد برگزار می‌شود.
گفتنی است این همایش با هدف آشنائی وکلا و حقوقدانان نیکوکار با سرفصل‌های کاری، همکاری جهت مشاوره قضائی پرونده‌های مددجویان، برقراری ارتباط بین کانون وکلا و کمیته امداد استان و نیز شناسائی نیاز‌ها و مشکلات حقوقی مددجویان برگزار شد.
در این مراسم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس به وکلای نیکوکار از خدمات آنان در رفع مشکلات حقوقی مددجویان تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز