خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شورا و مشارکت مردم، دو بال توسعه و آبادانی شهر به شمار می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۸۱

مجموعه شهرداری تبریز تلاش دارد با استفاده از راهنمایی‌ها و حمایت‌های اعضاء شورای اسلامی شهر و با اتخاذ برنامه‌های مناسب در جهت توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان حرکت نماید که امیدواریم با استفاده از مشارکت‌های مردمی به این مهم نایل شویم.

ایلنا: شهردار تبریز حمایت‌های شورای شهر و مشارکتهای مردمی را دوبال توسعه و آبادانی شهر خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در شهرداری منطقه ۴ تبریز حضور یافته بود با اشاره به اهمیت این منطقه به دلیل واقع شدن در بخش بزرگی از بافت فرسوده تبریز، گفت: اقدامات و پروژه‌های مختلفی در جهت عمران و آبادانی هر چه بیشتر این منطقه لازم و ضروری است و شهردار منطقه بایستی به این امر توجه وعنایت ویژه‌ای داشته باشد.
وی همچنین خواستار توجه به توسعه زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در پارک بزرگ تبریز و میدان بزرگ آذربایجان شد و گفت: ارائه برنامه‌های جدید و طرح‌های نو در جهت تحولات و تکمیل این پروژه‌ها بسیار اساسی است تا این منطقه از شهر با برخوردار بودن شهروندان از زیرساختهای مناسب خدماتی رشد و توسعه متناسبی با دیگر نقاط شهر داشته باشد.
شهردار تبریز افزود: مجموعه شهرداری تبریز تلاش دارد با استفاده از راهنمایی‌ها و حمایت‌های اعضاء شورای اسلامی شهر و با اتخاذ برنامه‌های مناسب در جهت توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان حرکت نماید که امیدواریم با استفاده از مشارکت‌های مردمی به این مهم نایل شویم.
نجفی همچنین در این دیدار خواستار اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های دردست اقدام شد.
شهردار منطقه ۴ تبریز نیز در این دیدار اشاره به موقعیت ویژه این حوزه اظهار داشت: شهرداری منطقه با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار در شمال غرب شهر تبریز واقع شده که جزو یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهر تبریز به شمار می‌رود.
انصاری خاطرنشان کرد: ۴۳ درصد بافت فرسوده شهر در این حوزه واقع شده است که این امر به نوبه خود نیازمند ارائه خدمات ویژه‌ای جهت ساماندهی و اجرای پروژه‌های زیر بنایی است.
وی افزود: در این راستا شهرداری منطقه همواره تلاش دارد در اجرای این طرح و ارائه تسهیلات به شهروندان با تلاشی مضاعف و جدیت هر چه بیشتر در انجام امورات محوله و شناسایی کمبود‌ها و مرتفع ساختن آن‌ها گامی هر چند کوچک در جهت نوسازی و ساماندهی هر چه بیشتر این منطقه بردارد.
انصاری تصریح کرد: در برنامه بودجه ریزی سال ۹۳ اجرای برخی پروژه‌های جدید عمرانی و خدماتی را در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم در سایه همراهی و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات شهردار محترم تبریز به این مهم نایل شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز