خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ورودی‌های سه‌گانه تبریز در غرب، شرق و جنوب غرب در شأن تبریز و مردم آن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۳۶

طرح ساماندهی ورودی‌های سه گانه تبریز که به عنوان یکی از برنامه‌های محوری مدیریت جدید شهری در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

ایلنا: با دستور شهردار تبریز مناطق یک و دو به عنوان شهرداری‌های معین در اجرای طرح ساماندهی و احیای ورودی‌های تبریز تعیین شدند.
به گزارش ایلنا طرح ساماندهی ورودی‌های سه گانه تبریز که به عنوان یکی از برنامه‌های محوری مدیریت جدید شهری در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد در حالی با تعیین شهرداری‌های معین وارد فاز عملی در بخش مطالعه، طراحی و سپس اجرا قرار خواهد گرفت که از ابتدای روی کار آمدن مدیریت فعلی، بالغ بر ۱۰ نشست و جلسه کاری تخصصی در سطح مدیران ارشد شهرداری، معاونین، شهرداران مناطق و نشست‌های مشترک میان شورا و شهرداری برای تسریع در تحقق این امر به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان تشکیل یافته و نتایج مثبتی نیز حاصل شده است.
شهردار تبریز اجرای سریع طرح مطالعاتی ساماندهی ورودی‌های شهر تبریز را از اولویت‌های اصلی شهرداری در ماه‌های باقی مانده از سال جاری اعلام کرد و گفت: طی ابلاغی به شهرداری‌های مناطق پنج، شش و هفت و نیز معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط، خواستار تهیه و تدوین طرحی جامع برای تحقق این امر شده‌ام تا حداقل تا پایان امسال نسبت به نهایی‌سازی و اجرایی کردن این طرح اقدام شود.
صادق نجفی تصریح کرد: متأسفانه ورودی‌های سه‌گانه تبریز در غرب، شرق و جنوب غرب به هیچ عنوان در شأن تاریخ، فرهنگ و گذشته تاریخی این شهر و مردم آن نیست و باید طرحی اساسی و کلان برای احیا، بازسازی، مناسب‌سازی و ساماندهی این ورودی‌ها تدوین و اجرایی شود که‌ایم امر با تعیین و ابلاغ مناطق معین عملیاتی شده است.
شهردار تبریز در عین حال با اعلام اینکه طرح جامع ساماندهی ورودی‌های سه گانه تبریز در دست مطالعه و تدوین است افزود: اجرای طرح‌های بدنه سازی، زیباسازی، مناسب سازی، انتقال مشاغل مزاحم، تعریض مسیر‌ها، ایجادرمپ و لوپ‌های ورودی و خروجی، تکمیل طرح شبدری تقاطع جاده سنتو با اتوبان شهید کسایی، آزادسازی اراضی واقع در رمپ و لوپ‌های باقی مانده طره تبادل امام علی(ع)، طراحی و ایجاد المان‌های متناسب با فرهنگ و هویت تاریخی تبریز، طرح‌های نور‌پردازی، ایجاد پارک‌های مسافر و مراکز اقامتی، رفراهی، تفریحی و رستوران‌های مدرن از جمله شاخص‌های طرح ساماندهی ورودی‌های تبریز به شمار می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز