خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران:

با وجود کاهش شدید دما مشکلی از بابت انتقال گاز در منطقه ۸ عملیات گاز ایران وجود ندارد

کد خبر : ۱۳۲۳۸۸

فعالیت در سرمای شدید ۴۰ سال قبل را دوباره تجربه می‌کنیم. / ضرورت دارد کارکنان منطقه در آماده باش کامل بوده و با جدییت بیشتر از هرگونه خدمت رسانی به هموطنان دریغ ننمایند.

ایلنا: مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران گفت: با کاهش شدید دما و تکرار سرمای طاقت فرسای ۴۰ سال قبل، تاکنون هیچ گونه مشکلی از بابت انتقال بهینه گاز طبیعی در محدوده تحت پوشش منطقه ۸ عملیات، وجود نداشته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، یداله بایبوردی ضمن اشاره بر شرایط خاص اقلیمی و آب و هوایی در مناطق سردسیر گفت: نقش حیاتی گاز طبیعی در مناطق تحت پوشش این منطقه که دارای آب و هوای سرد و خشک می‌باشد از اهمیت بیشتری برای مصرف کنندگان برخوردار است.
وی در رابطه با رویارویی بحرانهای زمستانی افزود: علیرغم پیش بینی تمهیدات لازم و ضروری قبل از شروع فصل زمستان و همچنین اتخاذ تدابیر ویژه ازجمله، تشکیل تیمهای عملیاتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت عملیات و تنظیم لوحه شیفت عملیاتی، ضرورت دارد کارکنان منطقه در آماده باش کامل بوده و با جدییت بیشتر از هرگونه خدمت رسانی به هموطنان دریغ ننمایند.
وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی و برودت هوا در سراسر کشور افزود: با حاکمیت سرمای ۲۷ درجه زیر صفر در برخی از شهرهای تحت پوشش این منطقه و ثبت رکورد مصرف گاز در مناطق سردسیر، امید آن دارد هموطنان فهیم در سراسر کشور بخصوص در مناطق گرمسیر با نهادینه نمودن فرهنگ صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی کمک نمایند، و زمستان بحرانی امسال را نیز با موفقیت و بدون قطعی گاز پشت سر بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز