خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۷ تبریز:

عملیات عمرانی خیابان ۲۰ متری آخماقیه تبریز به پیشرفت ۸۰ درصدی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۹

به دلیل عدم همکاری اهالی در بحثتملک، اجرای این پروژه زمانبر شده است که در چند ماه اخیر با برگزاری جلسات مکرر با مالکین و عدم توافق آن‌ها، شهرداری بر اساس ماده هشت لایحه قانونی در مورد نحوه خرید و تملک اراضی واقع در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، املاک باقی مانده را تملک و تخریب کرد.

ایلنا: شهردار منطقه هفت تبریز از پیشرفت ۸۰ درصدی خیابان بیست متری آخماقیه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا گنجی گفت: این خیابان از پروژه‌های راکد منطقه هفت محسوب می‌شد که قریب دو سال بود شهرداری منطقه دو در حال تملک املاک واقع در مسیر بود.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل عدم همکاری اهالی در بحثتملک، اجرای این پروژه زمانبر شده است که در چند ماه اخیر با برگزاری جلسات مکرر با مالکین و عدم توافق آن‌ها، شهرداری بر اساس ماده هشت لایحه قانونی در مورد نحوه خرید و تملک اراضی واقع در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، املاک باقی مانده تملک و تخریب کرد.
وی، همکاری شهروندان را از نکات کلیدی در اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری دانست و گفت: این پروژه در حال حاضر ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی داشته است که زیرسازی، کانال کشی و جدول کشی آن به اتمام رسیده است.
گنجی یادآور شد: در جلسات متعددی که با ادارات آب و برق و گاز داشتیم تاسیسات مورد نظر جابجا شده و نسبت به نصب انشعابات اقدام کرده‌اند که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، دهه فجر امسال درراستای رفاه حال اهالی این منطقه شاهد بهره برداری خیابان بیست متری آخماقیه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز