خبرگزاری کار ایران

دستبند عدالت بر دستان سارق داخل خودرو در مرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۱

عوامل کلانتری ۱۱ طالقانی در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با پلاک یکی از شهرهای استان همجوار که در نیمه شب در حال پرسه زدن در نقاط کور شهر بوده مشکوک و دستور ایست داده و راننده خودرو به فرمان ایست توجه نکرده و از محل متواری می‌شود که در حین تعقیب و گریز با‌‌ رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب به باغات اطراف فرار و عوامل با تعقیب نامبرده موفق به دستگیری وی که یکی از سارقان سابقه دار بنام «م - ح» است، شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی مرند از دستگیری سارق داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، فرهنگ نوروزی گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر چند مورد سرقت در نقاط مختلف حوزه استحفاظی، عوامل انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: عوامل کلانتری ۱۱ طالقانی در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با پلاک یکی از شهرهای استان همجوار که در نیمه شب در حال پرسه زدن در نقاط کور شهر بوده مشکوک و دستور ایست داده و راننده خودرو به فرمان ایست توجه نکرده و از محل متواری می‌شود که در حین تعقیب و گریز با‌‌ رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب به باغات اطراف فرار و عوامل با تعقیب نامبرده موفق به دستگیری وی که یکی از سارقان سابقه دار بنام «م - ح» است، شدند.
وی با تأکید بر اجرای مستمر طرح برخورد با سارقان در سطح نقاط آلوده تصریح کرد: بعد از دستگیری و انتقال به واحد مربوطه تحقیقات لازم از نامبرده انجام و سارق دستگیر شده که اعتیاد به مصرف مواد مخدر دارد در تحقیقات اولیه به ده‌ها فقره انواع سرقت اعتراف نمود که در بازسازی صحنه‌های سرقت همگی مورد تائید قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع داده و تمامی انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز