خبرگزاری کار ایران

دستگیری مسافر حامل مواد مخدر در فرود‌گاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۲

کارکنان گیت بازرسی ترمینال ۴ فرودگاه تبریز درحین چک و کنترل مسافرین و بارهای همراه به ۲ عدد چمدان بزرگ مشکوک که در بازرسی عینی و دقیق ازبین متعلقات تعداد ۹ بسته شکلات را تفتیش که مشخص شد ۵ بسته از ۹ بسته شکلات به تعداد ۳۲۰ عدد شکلات کوچک به وزن ۳۰۵۰ گرم تمامامواد مخدر از نوع تریاک می‌باشد که به طرز ماهرانه‌ای در پلاستیک‌های مخصوص شکلات جاسازی و پرس شده است.

ایلنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از کشف بیش از ۳ کیلو گرم مواد مخدر از یک مسافر عازم کشور کانادا خبر داد.
به گزارش ایلنا، محسن سعید زیرک گفت: کارکنان گیت بازرسی ترمینال ۴ فرودگاه تبریز درحین چک و کنترل مسافرین و بارهای همراه به ۲ عدد چمدان بزرگ مشکوک که در بازرسی عینی و دقیق ازبین متعلقات تعداد ۹ بسته شکلات را تفتیش که مشخص شد ۵ بسته از ۹ بسته شکلات به تعداد ۳۲۰ عدد شکلات کوچک به وزن ۳۰۵۰ گرم تماما مواد مخدر از نوع تریاک است که به‌طرز ماهرانه‌ای در پلاستیک‌های مخصوص شکلات جاسازی و پرس شده است.
وی افزود: در این خصوص صاحب چمدان‌ها متهم(م ج) اهل ایران مقیم کشور کانادا که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی جهت بازجویی تخصصی تحویل عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریتهای ۱۱۰ تماس حاصل و هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه ۱۹۷ اعلام دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز