خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان آذربایجان شرقی:

بالغ بر ۱۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۳

این مواد مخدر توسط پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده و شامل هروئین، شیشه، تریاک، حشیش، سوخته و شیره، گراس و مرفین است.

ایلنا: با تلاش پلیس ۷۴۹ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و بیش از ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.
به گزارش ایلنا، جانشین انتظامی آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: طی آذرماه سالجاری ۱۲۵ کیلوگرم و ۳۰۱ گرم مواد مخدر توسط پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده که شامل هروئین، شیشه، تریاک، حشیش، سوخته و شیره، گراس ومرفین است.
اسماعیل اسماعیل‌زاده اظهار داشت: طی این مدت جمعاً ۷۴۹ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در قالب ۵۹۸ فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل گردیده است که تعداد دستگیر شدگان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته که شامل ۲۳ نفر تحت عنوان قاچاقچی و تعداد ۱۵۳ نفر توزیع کننده بوده‌اند.
وی گفت: یگانهای عملیاتی در مرکز مبارزه با مواد مخدر و شهرستان‌های تابعه درآذر ماه سال جاری ۵۶۴ مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری دارد.
وی طرحهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این ماه را اجرای طرح نجات در کلان شهر تبریز، مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در نقاط آلوده واجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی(طرح پاکسازی) عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز