خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

به ۳۹۵ واحد صنعتی شبستر گازرسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۰

تاکنون ۱۸۴ واحد صنعتی در شهرستان شبستر گازدار شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید پروژه‌های اجرایی در حوزه گاز در شهرستان شبستر، از گازرسانی به ۳۹۵ واحد صنعتی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با اعلام اینکه تاکنون ۱۸۴ واحد صنعتی در شهرستان شبستر گازدار شده است، ادامه داد: تامین زیرساخت‌های انرژی بخش‌های صنعتی و تولیدی زمینه ساز اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و تحقق توسعه پایدار در استان خواهد بود.
وی با اشاره به تسریع در تامین متقاضیان گاز بخش‌های صنعتی تأکید کرد: شرکت گاز استان تمام تلاش خود را با امکانات موجود و در چارچوب قوانین برای اهتمام در استفاده ایمن صنایع از سوخت پاک و ارزان به کار گرفته و آمادگی توزیع گاز در بخش‌های متقاضی را نیز دارد.
دینی همچنین در بازدید از روند گازرسانی به شهرک سرمایه گذاری خارجی و شهرک صنعتی بعثت گفت: با تامین ایستگاه گاز در این منطقه زمینه لازم به منظور بهره‌مندی تمامی واحدهای متقاضی در این بخش‌ها از نعمت گاز طبیعی فراهم خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان تاکید نمود: پرداخت به موقع گازب‌ها از سوی واحدهای صنعتی و تجاری و خانگی شرکت گاز را در ارایه به موقع و مطلوب خدمات گازرسانی یاری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز