خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان شاهد آذربایجان شرقی در جشنواره مطالعه و تحقیق رتبه اول را کسب کردند

کد خبر : ۱۳۳۲۳۴

دانش آموزان برگزیده امور شاهد و ایثارگر استان پنج مقام رتبه اول، دو مقام رتبه دوم و سه مقام رتبه سومی در ۶ موضوع پژوهشی با عناوین: آلودگی صوتی، رادیو ایزوتوپ‌ها، امواج میکرو - ماکرو، کابالیسم، اقتصاد مقاومتی و الگوی مصرف را به دست آورند.

ایلنا: در دهمین جشنواره مطالعه و تحقیق دانش آموزان طرح‌های شاهد کشور، دانش آموزان آذربایجان شرقی ده مقام را از آن خود کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در این جشنواره دانش آموزان این استان توانستند از میان ۴۳ مقاله راه یافته به مرحله کشوری ۱۰ مقام را به خود اختصاص دهند.
ولی اله جواهری اضافه کرد: دانش آموزان برگزیده امور شاهد و ایثارگر استان پنج مقام رتبه اول، دو مقام رتبه دوم و سه مقام رتبه سومی در ۶ موضوع پژوهشی با عناوین: آلودگی صوتی، رادیو ایزوتوپ‌ها، امواج میکرو - ماکرو، کابالیسم، اقتصاد مقاومتی و الگوی مصرف را به دست آورند.
وی یادآور شد در طول اجرای ده دوره مسابقات، استان آذربایجان شرقی همواره مقاله یا مقالات بر‌تر داشته و به عنوان یکی از الگوهای علمی در حوزه پژوهشی امور شاهد و ایثارگران شناخته شده است.
جواهری گفت: به همبن دلیل سایر استان‌ها برای کسب تجارب و فراگیری راهکارهای بومی شده موفقیت تمایل به مسافرت و بازدید از این استان را دارند.
وی افزود: تاکنون استانهای آدربایجان غربی - تهران - فارس از این استان بازدید نموده‌اند و دیگر استان‌ها نیز متقاضی هستند.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری نمود با حمایت‌های متولیان پژوهشی ارگان‌های ذیربط زمینه شکوفایی بیشتر این نسل ارزشی را فراهم آورده تا بتوانیم ایده‌های علمی را به پدیده‌های مبارک مورد نیاز بشریت تبدیل نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز