خبرگزاری کار ایران

دبیری تبریز قهرمان نیم فصل لیگ بر‌تر فوتسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۷۲

دبیری تبریز ‌بر ‌تاسیسات دریایی تهران‌ پیروز شد.

ایلنا: تیم دبیری تبریز با شکست تیم فوتسال تاسیسات دریایی ‌در هفته پایانی دور رفت لیگ بر‌تر فوتسال کشور، قهرمان شد. ‌
به گزارش ایلنا تیم دبیری تبریز با پیروزی بر تیم تاسیسات دریایی ۳۳ امتیازی شده و قهرمان نیم فصل اول لیگ بر‌تر فوتسال کشور شد.
شاگردان شمسایی امروز در تهران با پیروزی ۵ بر دو برار ‌میزبان خود به این مهم دست یافتند.
در پایان نیم فصل اول لیگ بر‌تر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز با ۱۰ پیروزی و سه تساوی و ۳۳ امتیاز قهرمان تیم فصل اول شد. تیم‌های گیتی پسند اصفهان با ۳۰ در رده دوم قرار گرفت.
تیم دبیری تبریز برابر تیم‌های هلال احمر آذربایجان‌شرقی، فرش آرای مشهد، عملیات غیرصنعتی ماهشهر، راه ساری، میثاق تهران، شهرداری ساوه، ماهان تندیس قم، زمزم اصفهان، حفاری خوزستان و تاسیسات دریایی تهران به پیروزی رسیده و برابر تیم‌های گیتی پسند اصفهان، منصوری قرچک و شهرداری تبریز به تساوی دست یافت.
هر سه تساوی تیم دبیری تبریز در بازی‌های خارج از خانه بوده و این تیم تمام بازی‌های خانگی خود را با پیروزی به اتمام رسانده است.
تیم دبیری تبریز با زدن ۵ گل به تیم تاسیسات دریایی آمار گل‌های زده خود را به عدد ۵۹ رسانده و بهترین خط حمله دور رفت را نیز به خود اختصاص داد.
از این تعداد گل ۳۰ گل توسط سه بازیکن تیم دبیری، وحید شمسایی، جواد اصغری‌مقدم و فرهاد فخیم به ثمر رسیده که سهم هر یک ۱۰ گل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز