خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح برخورد با خودروهای دودزا و صنایع آلاینده هوا در تبریز

کد خبر : ۱۳۳۶۰۲

برابر این طرح ۶ اکیپ کار‌شناسی سیار متشکل از نیروهای پلیس راهور، کار‌شناس محیط زیست و یگان حفاظت در محورهای مختلف درون شهری و نواحی صنعتی به گشت و کنترل آلودگی هوا می‌پردازند.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از اجرای طرح برخورد با خودروهای دودزا و صنایع آلاینده در یک هفته اخیر خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی با اشاره به تداوم آلودگی هوای کلانشهر تبریز و ضرورت کنترل آنلاین منابع ثابت و متحرک آلاینده هوا گفت: برابر این طرح ۶ اکیپ کار‌شناسی سیار متشکل از نیروهای پلیس راهور، کار‌شناس محیط زیست و یگان حفاظت در محورهای مختلف درون شهری و نواحی صنعتی به گشت و کنترل آلودگی هوا می‌پردازند.
وی محور‌های جاده تهران تا پلیس راه، جاده صوفیان و غرب تبریز را محل کنترل آلاینده‌های ثابت، کارخانجات و واحدهای تولیدی اعلام کرد و افزود: در درون شهر و در مراکز پر ترافیک از جمله دروازه تهران، راه آهن - نصف راه و راسته کوچه، اکیپ‌های گشت سیار با کنترل کارت معاینه فنی و برخورد با خودروهای دودزا در کاهش آلودگی کلانشهر تبریز انجام وظیفه می‌نمایند.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده آلودگی ناشی از فعالیت واحد‌های صنعتی یا سوزاندن ضایعات و نظایر آن مراتب را با تلفن ۱۸۱۲به اداره کل حفاظت محیط زیست استان خبردهند.
قاسمی از تداوم طرح پایش آلودگی‌های زیست محیطی در جهت کنترل آلودگی آب، خاک و هوا در ماههای آینده خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز